Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan vierottanut lastansa rinnasta sivelemällä nänneihin jotain pahanmakusta ainetta?

Vierailija
04.03.2008 |

Jos niin mitä ainetta ja kuinka tepsi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynneliä tai vastaavaa ostin, mutta siinä on varoitustekstit että ei lasten suuhun. Eikä limakalvoille. Nänni on aika arka paikka.

Sitruuna ei auttanut, meillä lapsi suorastaan rakastui sitruunan makuun kun nännistä kerran pari sai maistaa sitruunamehua.

Laita ap laastarit, niillä meillä onnistui vieroitus.

Eikä sekään hetkessä. Sitten kun äiti sekä lapsi ovat kypsät, niin se onnistuu.

Vierailija
2/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse että kokeilisin jollain sinapilla, toimiskohan! Oon niin kyllästynyt imettämiseen ja tuntuu että lapsi koko ajan enempi ja enepi kiinni tississä. Kokoajan kaivamassa puseronalta..ällöttävää ja niin ne miljoonat yösyötöt. Viikonloppuna ois tarkotus huudattamalla vierottaa mutta rupesin miettimään voisko joku aine saada rinnan maistumaan niin pahalta että lapsi rupeis sitä itse vieroksumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tissistä vieroitettava on jo 1v 9kk ja mikään muu konsti ei ainakaan ole tehonnut. Kokeiltu on huudattamista ja laastaria tuloksetta. Ajattelin kokeilla, kunhan keksin jonkun aineen joka on turvallinen.

Vierailija
4/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tissi meni rikki" " tissi pipi" laastari estää että sitä ei lapsi saa revittyä (ei ainakaan meidän vaikks vahva poika olikin taidot ei riittäneet) ja toisaalta se maistuu pahalta. Ja voi myös muutaman kerran jälkeen valehdella, että siel on laastarit.

Sitä sanotaan että ei lapsi saisi nähdä kun laitat laastarit, mutta minä laitoin ihan lapsen nähden ja lapsi itsekin laittoi. Tissi pipi.

Ja tein vähän niinkin, että toinen tissi oli pipi, ja sit toinen puolet ja puolet vuorokaudesta. Että maidontulo tasottui tällä tavalla. Ja lapsi hyväksyi tämän. Sitten ne vaan oli molemmat pipit yhtäaikaa...

Ja maitoa sai mukista. Samaan aikaan totuteltiin maitoa juomaan mukista jos jäi vielä jano yhen tissillisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän