Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tarjonneet jotain nla:n tädille, kun tulee kotiin katsomaan vauvaa?

Vierailija
04.03.2008 |

Eli siinä se kysymys. Oletteko tarjonneet jotain syötävää/juotavaa, jos niin mitä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtään se vain tekee

Vierailija
2/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut.

Luulen, että pääsääntöisesti kieltäytyvät kahvitteluista. Hehän ovat töissä eivätkä kahvitunnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivottu marjapiirakkaa ja tarjottu kahvia.

Emme esikoisen kohdalla, olimme niin nuoria ja avuttomia...

Vierailija
4/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä olisi aikaa ollutkaan.

Vierailija
5/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutummat saattavat tarjota.

Neuvolantäti

Vierailija
6/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies leipoi, kuten muutenkin kun tuli vieraita vauvaa katsomaan.

Vierailija
7/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista tultiin ekan kerran kotiin katsomaan äitiysneuvolasta, tutulla kätilöllä oli miespuolinen harjoittelija mukana. Tilanne oli tuon harjoittelijan takia niin outo, etten tarjonnut, vaikka olin varannut pullapussin keittiöön ja ladannut keittimen valmiiksi... Toisella kotikäynnillä tuli lastenneuvolasta joku sijainen, jonka tapasin vain sen kerran. En tarjonnut mitään.

Kuopusta tuli äitiysneuvolasta katsomaan ihana ja tosi sympaattinen kätilö-th. Muutenkin meillä riitti juteltavaa, niin tuntui luonnolliselta kysyä, ottaako hän kahvia. Halusi mieluummin mehua, mutta siis kahviteltiin ja mehuteltiin rauhassa pullan kera, minä, mies kätilö ja esikoinen. Kuopus ei sentään osallistunut ;) Lastenneuvolan th:lle en sitten taaskaan tarjonnut, kun tuli ensinnäkin niin hassuun aikaan ja toisekseen en ollut ikinä häntä tavannut.

Vierailija
8/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kotiin hyvää hyvyyttään neljä ensimmäistä kertaa, kun arveli, että minun on vaikea päästä neuvolaan kolmen pienen lapsen kanssa. Työpäivän jälkeen kotimatkallaan teki nämä käynnit meillä, joten ilman muuta minä keitin hänelle kahvit ja tarjosin voileipiä tms sen kanssa.

Vierailija
9/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti itse ehdotti, että tulisimme sinne, kun oli niin vaikea löytää yhteistä aikaa kotikäynnille. Olimme liikekannalla vauvan kanssa heti kun sairaalasta pääsimme. Taisimme samana iltana käydä kirpputorilla, muistaakseni

Vierailija
10/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona

Vierailija
11/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin haluaako kahvia, olisi muuten mutta oli aikaa jo niin kauan mennyt meillä että piti mennä eteenpäin.

Vierailija
12/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän terkka ei olisi ehtinyt tulla, mutta haavan ja vauvan kanssa en olisi neuvolaan päässyt. Mieskään ei saanut järkättyä vapaata sitä varten.

Vierailija
13/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta ja toisesta tarjosin ihan kahvia ja kaupan pullapitkoa, kolmannesta täti tuli käymään juuri esikoisen synttäreiden jälkeen joten silloin tarjosin täyskäriä ym. synttäritarjoilujen jämiä.

Vierailija
14/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi jo puhelimessa, että ei tarvitse tarjota mitään...

Vierailija
15/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin kyllä, maistuisiko kahvi, mutta ei halunnut.

Vierailija
16/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kuuluu jo alkeellisiin käytöstapoihin osoittaa vieraanvaraisuutta. Tuskin on kovin suuri vaiva napsauttaa kahvinkeitin päälle ja tarjota vaikka kaupan keksejä. Huh, mitä avuttomuutta, jos tuokin on liian suuri ponnistus.

Vierailija
17/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin maistui neuvolatädille.

Vierailija
18/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käytäntö kuulema. Joutuisi kahvittelemaan vatsahaavaan asti jos sille tielle lähtisi.

Vierailija
19/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan täti kiertää aika monta paikkaa peräkkäin, eikä halua kaikissa kahvitella. Toki saa tarjota,muttei ole mitenkään moukkamaista tai avutonta jättää tarjoamattakaan.

Vierailija
20/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsen vein neuvolaan näytille 2-viikkoisena, toisen 4 päivän iässä.