Miten se yksi tanssinopettaja oli niin pullukkainen??? Eikös tanssin luulisi
laihduttavan? Ihmettelin vähän, että oli niinkin pulleroinen, vaikka en sinänsä ole ylipaino-vastainen. Ihmettelin vain, että jos ammatikseen opettaa tanssia, niin eikös siinä tule niin paljon liikkumista, että luulisi pysyvän solakkana.
Kommentit (12)
Ovat tottuneet syömään suuria määriä ruokaa, koska kuluttavat paljon.
Voi olla, että urheilun määrä hänellä on vähentynyt ja ruokamäärää ei ole tiputtanut. Eiköhän hoikistu silmissä, kun treenit alkaa.
mä en edes näin anonyymisti vois tuolla tavalla pilkata ihmistä, varsinkaan naista ulkoisen olemuksen mukaan.
antakaa hänen nyt ensin näyttää osaamisensa ennen kuin arvostelette
pilkkaa, vaan ihmettelen vain asiaa, koska olen luullut, että liikunta pitää automaattisesti hoikkana. Itse en liiku yhtään, joten pikemminkin minua voisi siitä pilkata. En halua pilkata ketään, mutta kai saa kysyä asiaa, joka ihmetyttää?
Ihmekäsityksiä taas vallalla. Ja sitäpaitsi jos lisäisikin, niin silloinhan ne muut on oikeesti myös sen 5-10 kg laihempia, eikä se poista mitenkään sitä asiaa, että toi nainen on oudon pullea tanssijaksi..
http: //img. mtv3. fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/tanssii_tahtien_kanssa/tanssit_2008/503810. gif
jokuko vielä väittää että on ihan normaalipainoinen? aika tuhdilta näyttää
valitsivatkohan kaikkosen pariksi koska kimmo oli itsekin ennen melko pullukka
Mitä teet työksesi: Olen töissä Motivus Vip Clubilla ja ohjaan Bailatinotunteja Motivuksella, Move Wellness Centerissä, StepUpissa ja OloOkssa. Lisäksi koulutan Bailatino-ohjaajia, kehitän Bailatino
-tuotetta Suomen Tanssiurheiluliitolle sekä vedän vuosittain salsakursseja Suomen Urheiluopistolla Vierumäellä. Osallistun myös Tanssiurheiluliiton maajoukkueleireille ohjattujen harjoitusten sekä oheisharjoitteiden vetäjänä.
kun sekin on siinä normaalipainoisen-lihavan rajamailla. Mutta tuo " Sutu" on kyllä painossaan omaa luokkaansa ;). Eli suomeksi lihava. Ja niin olen itsekin, joten you go girl, Sutu :>
niin kyllä sitä lihomaan pääsee. Jos siis vaikka tanssii kymmenen tuntia itse ja treenaa lopun aikaa muita.
Täällä vaan ihmeteltiin että miten voi olla noin pullea (eli ei laihdu) jos tosiaan treenaa joka päivä ja useita tunteja päivässä. Ystäväsi tuskin tanssii työkseen?
pitää syödä jotta tuollainen paino pysyy vaikka liikkuu ja kuluttaa tanssin ammattilaisena PALJON?
Kummastelin ihan samaa, että onko oikea ammattilainen...