Lue keskustelun säännöt.
Miten suhtautua tosi elämässä lapsen kummitätiin, kun blockkasi mut facebookissa?
25.11.2008 |
Pyysin lapsen kummitätiä poistamaan lapseni kuvan facebooksivuiltansa. En tiedä poistiko kuvan (lupasi poistaa), mutta samalla blockasi (esti) myös mut kokonaan. Haluaisin blockata hänet pois nyt todellisesta elämästä, mutta lapsella tietenkin oikeus kummitätiin.
Oltiin facebook ystäviä hänen pyynnöstään, joten sinänsä asia ei haittaa minua, mutta haluaisin kerrankin "opettaa" ko. henkilölle, että teoilla on seuraamuksia ja ei kaikkia hänen tempauksiaan aina ymmärretä ja paineta villasella.
(Jos joku miettii, miksi lapsella tuollainen kummitäti, niin on kummitäti, koska avioliitossa, joskus tehdään miehenkin toiveiden mukaan...)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta sitä en ymmättä, että tämä kummitäti niin loukkaantuu tästä! Itse kysyn luvan jo ennen kuin laitan kuvia mihinkään näytille että onko tämä ok, muutenhan siitä voi saada syytteitä niskaan, koska se ei ole yksityistä käyttöä levitellä kuvia netissä kuvauksen kohteen tietämättä. Tai näin minulle on opetettu koulussa. Enpä kyllä omia "töitäni" ilmaiseksi levittelekään :D