Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastuksia 10 vuoden avioliitosta

Vierailija
25.11.2008 |

Juttelin eilen illalla mieheni kanssa normaalia syvällisempiä. Olemme olleet pian kymmenen vuotta naimisissa, mutta kysyin nyt ekan kerran, että onko hän koskaan pettänyt minua? Vastaus tuli nopeasti: "En ole koskaan". Jatkoin juttua kysymällä, että onko kukaan nainen tullut koskaan tarjoamaan itseään (pimppiä). "Voi kuule monesti! Sitä kun on tällainen hölösuu, tilanteita tulee", kuului vastaus ja jatkui: "En vain viitsi niistä sulle kertoa, kun olet sitten niin mustis."

Mieheni on todella sosiaalinen ja puhelias - heittää varmasti kaksimielisiä juttujakin vieraiden (työssään kohtaamien) ihmisten kanssa. Kotona hän onkin useimmiten mieluiten hiljaa ja rauhassa, koska työssään puhuu niin paljon. Tästä olenkin usein "valittanut". Olen itse päivät lasten kanssa kotona ja kun mies tulee, hän vetäytyy usein "palautumaan työpäivästä", kun taas mulla olisi kova puheripuli!

Ja kyllä: olen mustasukkaisuuteen taipuvainen, mutta olen opetellut elämään asian kanssa ja yritän olla nykyään näyttämättä mustasukkaisia tunteitani. Ensimmäisinä vuosina ongelma oli mielestäni huomattavasti suurempi suhteessamme.

Nyt mua kuitenkin häiritsee nuo mieheni sanat. Kiinnostaisi hulluna tietää, millaisia ehdotuksia - ja KENELTÄ?! - hän on saanut, vaikka toisaalta en tiedä, haluaisinko sittenkään tietää. Koska eivät nuo asiat ole tähänkään asti vaikuttaneet mitenkään mun elämään tai yhteiselämäämme.

Tuuminkin miehelle, että "ehkä ne onkin sellaisia asioita, mitä mun ei tarvitse tietää." Mies vastasi "mmmm". :)

Eli jätänkö asian tähän ja lopetan vaivaamasta sillä päätäni vai jatkanko utelua..? Onko näillä asioilla mitään merkitystä?

ap. 29v. neljän lapsukaisen äiti

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde pidetään kunnossa ja mies uskollisena tarjoamalla hänelle sitä, mitä hän tarvitsee ja on vailla ja arvostaa. Ei siten, että kaivellaan toisen tekemisiä.

On myös miehiä, joita ei voi pitää uskollisena, vaikka päällään seisoisi. Siihenkään eivät tivauskohtaukset auta yhtään.

Vierailija
2/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino on pitää parisuhde kunnossa ja jos toinen on mennäkseen, se menee varmasti, siihen ei kyttääminen auta.

Mutta täälläkin aina hoetaan, että pitkässä parisuhteessa tulee ihastumisia ja ne pitää vain hyväksyä. Eli vaikka pitäisi kuinka huolta suhteesta ja olisi hyvä vaimo, niin jossain vaiheessa mies kuitenkin kiinnostuu muista. Masentava ajatus minusta, mutta ehkä olenkin vähän naiivi tässä asiassa. -20-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mies on sitoutunut. Uskon, että niin miehet kuin naisetkin ovat erilaisia siinä, miten helposti ihastuat. Itse en ole koskaan ihastunut vieraaseen kun minulla on ollut omakin mies,

Vierailija
4/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..enkä usko, että nykyinen miehenikään on. Mutta tiedän helposti ihastuvia ihmisiä, jotka syttyvät heti, kun katseet kohtaavat jonkun kanssa. Ex-mieheni oli sellainen.

Silti ihastuskaan ei vielä tarkoita pettämistä. Ihastuminen on tunne, joka tulee ja menee. Ei sen mukaan ole mikään pakko toimia.

Vierailija
5/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lyhyitä pätkiä töissäkin. Tämän tunteen voi kokea ihmistä kohtaan sukupuolesta riippumatta. Samalla tavalla saatan ihastua jonkun naisen luonteenpiirteeseen tai sanoihin tai hauskaan sattumukseen. Kuin miehenkin. Uskonkin, että mieheni tarkoitti lähinnä tällaisia tilanteita. Tai sitten naiset ovat nykyään innokkaampia kuin olen tiennytkään. :)

Mielestäni ajatuskaaviossani ei ole mitään kummaa tai ahdistavaa. Enhän minä ole vienyt tätä asiaa eilistä keskusteluamme pidemmälle. Jätin sen siihen ja jätän sen siihen. Eilisestä ajatustenvaihdosta jäi sitä paitsi tosi hyvä fiilis.

Ap

Vierailija
6/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskollisuudesta milloin puheet vaihtuvat teoiksi..

meillä sama juttu, en ikinä ois uskonut miehestäni

sitten petti 39v ...............

Vierailija
7/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ammatti, jossa hän keskustelee tunteista niin naisten kuin miestenkin kanssa. Monet naiset jäävät tähän koukkuun ja kuvittelevat, että mieheni ammatillinen ote onkin henkilökohtaista. Häntä pyydetään kahville, syömään ja ihan suoraan yöksikin naisten luokse, vaikka hän on täysin sitoutunut minuun ja perheeseensä eikä edes osaa flirttailla itse. Aina välillä hän kertoo näistä toteavaan sävyyn, yleensä niin paljon jälkeenpäin, että tilanne on jo ohi. Yleensä nainen on silloin jo entinen asiakas.

Olen aiemmassa suhteessani ollut syystä mustasukkanen, mutta nyt uskon, että syytä ei ole. En kiusaa itseäni kyselemällä. On ihan mielenkiintoista kuulla naisten iskutekniikoista, mutta minusta on parempi, että en anna mieleni askarrella tämän asian kanssa liikaa.

Vierailija
8/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin todennäköisesti miehesi ei ole tehnyt mitään erityisen petollista, puheliaille nyt sattuu olemaan ominaista heittää läppää ympärillä olevien ihmisten kanssa. Ei kannata vaatia "tunnustuksia" aiheesta, josta ei oikeasti ole juurikaan tunnustettavaa. Tulee mieleen vain, että haluaisit tietää ehdotuksista ihan silkkaa uteliaisuuttasi.

Jatkakaa hei mukavaa liittoanne entiseen malliin. Ja joskus kun miehesi tulee töistä kotiin vinkkaat silmää veikeän näköisenä ja sanot, että kun muutkin puhuvat sulle ties mitä, niin mulla olis nyt tämmöinen puheripuli tuloillaan.

Vierailija
9/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheesi voi selvästi luottaa.

Vierailija
10/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää niin nostat kissan pöydälle ja juttelet miehen kanssa lisää.

Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän.

Vierailija
11/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sillä ole MITÄÄN merkitystä, millaisia ehdotuksia ja kukan on tehnyt!

Mäkin saan joka toinen päivä erilaisia ehdotuksia jotka vaihtelee tuopillisen tarjoamisesta tai rodoksen matkasta yhteiseen loppuelämään tuntemattomilta vastaantulijoilta ja työkavereilta ja tuntuntutuilta (paitsi en työkavereilta enää, nille on jo tehty selväksi, että en halua tuommoisia kuulla), mutta ei sillä ole mitään väliä. Niiden miettiminen on jopa vähän masentavaa, silä tavallaanhan nämä ehdotukset tarkoittaa, että joittenkin vastaantulijoitten mielestä olen suht peittävästä vaatetuksestani ja vetäytyvästä käytöksestäni huolimatta potentiaalinen prostituoitu. En siis haluaisi niistä mieheni - tai kenenkään muunkaan - kanssa keskustella.

VÄliä on vasta sillä, jos minun tai sinun tai sinun miehesi joskus alkaisi tehdä mieli tarttua näihin ehdotuksiin. TÄhän asti mun ja ilmeisesti sun miehesikään ei ole tehnyt mieli. Ja sittenkin todella tärkeää olisi vasta se, tarttuuko niihin mieliteosta huolimattta. Useimmat kun ei tartu.

Vierailija
12/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin tyytyväinen rehellisestä vastauksesta. Jos alat jankata ja epäillä, voit olla varma, että seuraavalla kerralla mies kieltää ihan kaiken.

Minun mieheni on mustasukkaisuuteen taipuvainen, enkä nykyään edes viitsi mainita, jos joku yrittää minua iskeä tai ehdottelee jotain. Se keskustelu kääntyy lopulta aina siihen, että minä olen ollut halukas ja aikeissa pettää ja seuraa viikon murjotus. Ärsyttävää, varsinkin kun olen ollut ihan syytön. Älä tenttaa, naurahda ja sano että mukava kuulla että mun miehellä olisi toistenkin silmissä menekkiä. Kehu, älä syyttele. Itsetunnon nostatus on parempi kuin riidan haastaminen.

terv. mustasukkaisen miehen vaimo

Vierailija
13/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiskohdat saattaa alkaa vaivata ja herättää turhia lisäkysymyksiä, joilla voit tehdä hallaa suhteellenne. Anna olla. Varsinkin, kun itsekin tunnistat olevasi taipuvainen mustasukkaisuuteen ja tehneesi töitä siitä pääsemiseksi. Ei kannata ottaa takapakkia.

Vierailija
14/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, kun naiset tarjoavat hänelle itseään "tilanteita tulee" ,niin hän aina kieltäytyy. Hän torjuu toistuvasti häntä haluavia naisia. En ole moisesta miehestä vielä kuullutkaan.

Jotenkin todella vaikea uskoa tuota. Utelu ei auta, ei auta vaikeneminenkaan. J Jos ne pettävät ne pettävät vaikka päällään seisoisit.

Vierailija
15/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten utele sen enempää. paitsi että saan siitä todennäköisesti vain pahan mielen itselleni, myös mieheni huomaa, että taas tuo riivattu mustasukkaisuus on palannut peikoksi suhteeseemme!

Meillä menee hyvin yhdessä, ja kuten eilen miehelle sanoinkin, että osaan lukea häntä kuin avointa kirjaa ja aistisin kyllä, jos hän olisi mennyt pettämään. Tähän mieheni vastasi, että "heti jos sua paremman naisen löydän, vaihdan samantien naista.. Mutta vielä ei ole sua parempaa vastaan tullut, joten näillä mennään!"

Tämä kuvastaa aikalailla mieheni huumorintajua ja toisaalta luottamusta, joka välillämme on. Mies sanoo aina, ettei toista voi omistaa. Sekin totta. Tuntuu kymmenen vuoden jälkeenkin vielä NIIN hyvältä olla tämän miehen vaimo. Rakastan suuresti! :)

Ap

Vierailija
16/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen siitä tiedosta,että miehesi on niin ihana jotta kelpaisi muillekkin mutta on vaan sun.

Vierailija
17/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama homma oli joskus. tosin että mä tietenkin mustasukkasuuksissani jatkoin kyselyä. ja sain kuulla että myös sellaiset naiset joita tunnen/ tiedän ovat ehdotelleet miehelleni ties vaikka mitä. vaikka tiesivät kyllä että mieheni asuu kanssani.

Tuli aikas paha mieli, enpä ole niiden kanssa ollut tekemisissä.

Vierailija
18/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisissa tehtävissä, joissa näen paljon ihmisiä illanvietoissa yötä pois kotoa. Ja olen saanut sen kuvan, että valtaosa ihmisistä on valtaosan aikaa täysin sitoutunut siihen puolisoon, jonka kanssa kulloinkin elää. Olivat sitten puheliaita tai vaitonaisia. Miehet iskevät suorempaan, kohteliaasti, mutta varovat kasvojensa menettämistä ja naiset on ärhäkämpiä, eivät piittaa kasvojen menettämisestä, mutta yrittävät kaunistella tilannetta. Tätä olen itsekin välillä pohtinut, että kuinkahan se oma mieheni tuollaisesta tilanteesta selviäisi. Naisilla on tämän tyyli "tilanteita", että käsilaukku jäi hotellihuoneeseen ja pelottaa mennä yksin kun yhden oven takaa kuului hirmuinen meteli... että voisiko lähteä mukaan hakemaan sitä tai tuli vähän huono olo tai silmälasit jäivät huoneeseen voisiko tulla näyttämään huoneen ja päätäkin voi särkeä ja harmittaa ihan vietävästi kun kerrankin pääsee kotoa jonnekin niin yksin pitäisi sitten huoneessa istua. Kyllä suurin osa miehistä kääntää katseen muualle ja sanoo, että taidan hakea oluen.

Vierailija
19/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, kun naiset tarjoavat hänelle itseään "tilanteita tulee" ,niin hän aina kieltäytyy. Hän torjuu toistuvasti häntä haluavia naisia. En ole moisesta miehestä vielä kuullutkaan.

On miehissä kuule yhtä lailla niitä perhettä arvostavia ja puolisoa rakastavia ihmisiä kuin naisissakin.

Vierailija
20/24 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse kertonut, että etenkin Itä-Euroopassa naiset ovat aika suorasukaisia flirtissään ym. ihan työpaikallakin. Nuo naiset kuitenkin tietävät, että miehet ovat naimisissa.

Minusta tämä on ärsyttävää, vaikka en nyt epäilekään, että mies olisi mihinkään heidän kanssaan ryhtymässä.

Tiedän myös, että jotkut miehen työkaverit ovat eronneet ja ottaneet uuden työmatkalta löydetyn vaimon/tyttöystävän.

Minulla vähän sama juttu kuin ap:lla, että en haluaisi liikaa udella näistä naisista, koska inhoan itsekin kaikenlaista kyttäämistä ja epäluottamuksen osoituksia. Epävarmuus omasta viehättävyydestä vain saa joskus miettimään kaikenlaista, kun tietää miten tietyissä maissa naisellisuuteen panostetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi