Paljastuksia 10 vuoden avioliitosta
Juttelin eilen illalla mieheni kanssa normaalia syvällisempiä. Olemme olleet pian kymmenen vuotta naimisissa, mutta kysyin nyt ekan kerran, että onko hän koskaan pettänyt minua? Vastaus tuli nopeasti: "En ole koskaan". Jatkoin juttua kysymällä, että onko kukaan nainen tullut koskaan tarjoamaan itseään (pimppiä). "Voi kuule monesti! Sitä kun on tällainen hölösuu, tilanteita tulee", kuului vastaus ja jatkui: "En vain viitsi niistä sulle kertoa, kun olet sitten niin mustis."
Mieheni on todella sosiaalinen ja puhelias - heittää varmasti kaksimielisiä juttujakin vieraiden (työssään kohtaamien) ihmisten kanssa. Kotona hän onkin useimmiten mieluiten hiljaa ja rauhassa, koska työssään puhuu niin paljon. Tästä olenkin usein "valittanut". Olen itse päivät lasten kanssa kotona ja kun mies tulee, hän vetäytyy usein "palautumaan työpäivästä", kun taas mulla olisi kova puheripuli!
Ja kyllä: olen mustasukkaisuuteen taipuvainen, mutta olen opetellut elämään asian kanssa ja yritän olla nykyään näyttämättä mustasukkaisia tunteitani. Ensimmäisinä vuosina ongelma oli mielestäni huomattavasti suurempi suhteessamme.
Nyt mua kuitenkin häiritsee nuo mieheni sanat. Kiinnostaisi hulluna tietää, millaisia ehdotuksia - ja KENELTÄ?! - hän on saanut, vaikka toisaalta en tiedä, haluaisinko sittenkään tietää. Koska eivät nuo asiat ole tähänkään asti vaikuttaneet mitenkään mun elämään tai yhteiselämäämme.
Tuuminkin miehelle, että "ehkä ne onkin sellaisia asioita, mitä mun ei tarvitse tietää." Mies vastasi "mmmm". :)
Eli jätänkö asian tähän ja lopetan vaivaamasta sillä päätäni vai jatkanko utelua..? Onko näillä asioilla mitään merkitystä?
ap. 29v. neljän lapsukaisen äiti
Kommentit (24)
miehesi nyt vain vastasi rehellisesti kysymykseesi. Tässä tilanteessa putkiaivo ja tippaleipäaivo kohtaavat. Älä ala nyt yhtään miettimään että mitä tuon lausahduksen taakse kätkeytyi, vaan ajattele vaan että miehesi vastasi kun kysyit.
On täysin normaalia, että pitkässä suhteessa tulee molemmille eteen sellaisia tilanteita joissa minä ihastun johonkuhun tai joku ihastuu minuun. Tai mieheni johonkuhun, tai joku mieheeni. Erilaisia tilanteita erilaisten ihmisten kanssa. Kyllä niitä sinullekin tulee sitten kun olet enemmän kodin ulkopuolella - nyt ymmärsin että olet ollut monta viime vuotta kotona.
Lakkaa kelaamasta!!!
johtaako se miehen mahdollinen ihastus johonkin, eikö asiaan voi aiemmin mitenkään vaikuttaa?
Miehesi vastasi heittämääsi kysymykseen yhdellä lauseella. Sinä vedät siitä tämmöisen loputtoman ajatusketjun. Minusta ei ole normaalia tuo sinun ajatusmaailmasi. Olisi ahdistavaa elää kanssasi.
tiedän, että tarjokkaita on-molemmilla
itsellenikin iskettiin tänään viimeksi silmää asemalla
t. 21 v naimisissa ollut