Miten saa kestävät ja nätit kiharat 5 v:n ohuisiin hiuksiin?
Tyttöni on morsiusneitona ja olisi mukava saada pitkähkö, mutta ohuen ohut vaalea hiuskuontalo järjestykseen juhlapäivänä. Olen jo melkein saanut hänet suostumaan kiharaoperaatioon.
Millä aineilla ja välineillä saisin kivat ja luonnollisen näköiset kiharat?
Mitä muuta ehdottaisit? Hiukset yltävät aika kivasti nutturalle ja ranskalaiselle letille.
Kommentit (13)
ja valmis ja hieno on :)
Meilläkin tuunataan tukka aina juhliin ja jopa kylään lähtiessä. Tytöllä on jopa tummia raitoja päälaella.
Kannattaa tehdä isoilla rullilla, jos ei ihan afroa halua.
patukat? Piippausrautaa en omista :-o
itse kävisin laittamassa kiva kampauksen tytölle, koska ohuet pitkät hiukset liistaantuu päivän kuluessa ja ovat muutenkin haitolla.
ei anna myöten kampaajalla käyntiä. On näes sound checkiä yms. pahimmoilleen. Juuri ja juuri ehtisin jotain vääntää päähän ja sitten muutaman tunnin kuluttua vähän ennen h-hetkeä viimeistellä kampauksen.
Mutta kai se morsiankin käy kampaajalla? Samaan matkaan vaan.
Nuo foliot voi olla myös yön yli, jos likka suostuu ne päässä nukkumaan.
Nukkui yön papiliotit päässä omasta halustaan. Ihana lopputulos.
Vierailija:
Mutta kai se morsiankin käy kampaajalla? Samaan matkaan vaan.Nuo foliot voi olla myös yön yli, jos likka suostuu ne päässä nukkumaan.
t.ei ap
Tulee aivan upeat kiharat!
Eli illalla, kun tyttö on käynyt kylvyssä/suihkussa ja hiukset ovat märät, laitat muotovaahtoa niihin. Sitten otat esim kaksi arkkia wc-paperia ja rullaat sen pötköksi (meillä tyttö rullailee näitä pötköjä sillä aikaa kun laitan niitä sille hiuksiin), eli et irrota niitä kahta toisistaan. Sitten otat kammalla pienen nipun hiuksia, ja rullaat hiusnipun aivan latvoista alkaen. Kun hiusnippu on rullattu paperin ympärille, laitat varovasti paperin solmulle. Ja näin etenet kunnes koko pää on täynnä hauskoja paperi-' tötsiä' :). Aamulla avaat paperit, ja kiharat ovat aivan valtavan ihanat!!!!!!!!!! Sitten vain hiuslakkaa niihin niin a vot :).
Tätä prinsessa-kampausta kannattaa koittaa jo vaikka huomen illalla! En laita yleensä tytölle muotovaahtoa, enkä hiuslakkaakaan edes, mutta silloin kiharat lähtevät tosi helposti esim jos pipo on päässä tai ulkona on kosteaa....
Ja tulkaas kertomaan tänne kihara-kokemuksistanne sitten kun olette tytöillenne näitä koittaneet!!!
Nämä kosteisiin (tai kostutettuihin hiuksiin), jossa jotain muotovaahtoa tms. pitoa antamassa, huolellinen kuivaus, patukat pois ja hieno kampaus on siinä. Laitoin meidän tytölle vielä suihkauksen hajustamatonta hiuslakkaa.
Itse olen kuullut että folio on hyvä tuohon tarkoitukseen.
Mua naurattaa kun mun mies ehdotti että laitettais tuolle meidän 4v:lle permanentti ;)
Vitsillä tietenkin. tuli vaan sun alotuksesta mieleen...