Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veisitkö 10v lapsen konserttin?? Esim. kiss tai iron maiden?

Vierailija
03.03.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7- ja 10-vuotiaat olivat viime syksynä NRJ:n konsertissa fanittamassa Sturm und Drangia skeä Anna Abreuta. 12 v:n kanssa olin Gwen Stefanin konsertissa ja ensi viikolla vien RIhannan konserttiin.

Korvatuplat ovat kyllä hyvät olla mukana!

Vierailija
2/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan veisi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään jos hän ei itse älyä haluta jonnekin.

Vierailija
4/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi itse on kiinostunut tästä musiikista ja on jo kuullut kyseisen bändin uuden cd:na ja fanittaa sitä, mikä ettei. Ja jos lapsi itse pyytäisi päästä konserttiin. Tietenkin sitten asianmukaiset korvatulpat korviin.

Mutta vaan viedäkseen lapsen nyt johonkin konserttiin, ei, en veisi. Olis sitäpaitsi aika kallista lystiä.

Vierailija
5/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en seisomaan ryysikseen, ja kunnon korvatulpat tosiaan mukaan. Tosin vähän epäilyttäisi, että missä kunnossa ja minkälaista väkeä siellä istumapaikoillakaan noiden bändien yleisössä on...

Vierailija
6/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään verrattuna johonkin diskopopjuhannusjuhliin ja Yön keikallakin on ollut enemmän humalikkoja.

Vierailija
7/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävi Metallican konsertissa ollessan 12, veljensä oli 11, vieläpä keskenään! Tykkäsivät kovasti, keikalla ei sattunut mitään ja ihan normaaleja molemmista on tullut ;)

Vierailija
8/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä Suomi-rock ja -popbändien konserteissa ja niissä näkyy olevan aika paljon humalaisia, ihan siellä istumakatsomossakin. Ehkä siis Kiss onkin lapsille sopivampaa tässä suhteessa kuin Eput?

12

Vierailija
9/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kahdeksantoistakesäisten suosikki vois kerätä ehkä riehakkaampaa väkeä?

Tosin eihän Eputkaan mitään eilisen teeren poikia ole.

Vierailija
10/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin itse yrittäisin vähän muokata musiikkimakua ;-)

Johonkin konserttihalliin tietysti vaan, en kapakkaan, eihän sinne lapsi pääsisikään.

Ja kuulosuojaimet / korvatulpat mukaan tietysti!

Vierailija
11/11 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset on olleet konserteissa omasta pyynnöstä - tosin Kiss tai tuo toinen mainitsemasi ei niissä ole esiintynyt. NJR pyörii joka vuosi ympäri Suomea eri artistien/bändien kanssa ja niihin ovat esim. halunneet. Sitten olivat juuri Anna Abreun konsertissa (suunnattu alle 18v).