Miten herkkä on APTEEKIN raskaustesti?
On tunne että oisin raskaana, mutta apteekin testi näyttää niin haaleaa viivaa etten tiedä onko se harhanäky vai olevinaan viiva. Menkkojen alkupäivä pitäis olla tänään tai huomenna. Aiemmissa odotuksissa testit näytti positiivista selkeillä viivoilla jo 3 vrk ennen menkkojen alkua. En vaan muista mitä testiä käytin, eikä meijän kuppasessa aptekissa myydä kuin tuota apteekin testiä.
Kuinkahan herkkä tuo testi on? 25 vai 50?
Kommentit (7)
itse olen kahdessa raskaudessa molemmilla kerroilla ensin testannut apteekin omalla ja saanut todella haalean viivan, perään tehnyt predictorin testin joka sitten näyttänyt ihan selkeää plussaa.
omien kokemusten pohjalta toivotankin oikeen paljon onnea! :)
ummaliini RV 15+5
Mulla aina näyttänyt heti selkeän viivan, kun olen ollut raskaana. Aikaisintaan olen testannut kaksi päivää menkkojen aikaisemman aloituspäivän jälkeen.
Itselläni näytti negaa, vaikka olin ihan varma raskaudesta ja plussasinkin heti perään Clearbluella. Tämä on nyt jo neljäs kerta kun vastaan tähän samaan kyselyyn oman raskautumiseni jälkeen, eli kovin luotettava ei ilmeisesti ole.
Maaria 37+4
Apteekin oma on herkkyydeltään viissiin 25mlU/ml..
Suosittelen itse apteekissa ( myös netistä saa) Acon Early Detection testiä. Todella herkkä, 10mlU/ml... Markkinoiden herkimpiä.
Kaikilla meistä hormonipitoisuutta erittyy eritavalla vaikka testattaisi esim samoilla viikoilla.
sinä päivänä ku menkkojen piti alkaa..ja sain haalean viivan!ja kaks päivää myöhemmin sain kunnon viivan! olen aina käyttänyt apteekin raskaustestejä ja olen ollut tyytyväinen!! minun mielestä haalea viiva pitää paikkansa ja tummenee siitä päivä päivälttä!! tee uusi testi muutaman päivän kuluttua varmuuden vuoksi..niin tulee ++ varmistettua :)
Paju-82:
Apteekin oma testi on 25ug/ml eli pitäs näyttää vasta kun kuukautisten olis kuulunu alkaa. 10ug/ml näyttää ennen odotettuja menkkoja. Viivan paikkaa testissä ei pitäs olla, että haaleakin viiva on plussa. Onnittelut jos seuraava testi näkyy vahvempana plussana!
Itse olen aina tehnyt apteekin omalla testillä jo esim viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.. Haalean plussan olen saanut niistä... Aconilla vahvistunut selkeäksi plussaksi..
6 raskaus menossa joten tikutettu on :D
Apteekin oma testi on 25ug/ml eli pitäs näyttää vasta kun kuukautisten olis kuulunu alkaa. 10ug/ml näyttää ennen odotettuja menkkoja. Viivan paikkaa testissä ei pitäs olla, että haaleakin viiva on plussa. Onnittelut jos seuraava testi näkyy vahvempana plussana!
-Paju