Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä anoppisi on tehnyt luvatta lapsesi ulkonäölle?

Vierailija
03.03.2008 |

(Toisen ketjun innoittamana.)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi leikkasi 5viikon ikäisen vauvan kynnet ikivanhoilla (likaisilla) isoilla fiskarseilla... Vaikka minulla olisiskin ollut mukana vauvan kynsisaksetkin. Mutta kun anopille ei tullut mieleen kysyä minulta.

On mahtanut olla hankalaa leikata pienen pieniä kynsiä isoilla ja jäykillä fiskarseilla. Onneksi ei sentään leikannut sormia pois.

Vierailija
2/4 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällinen ja tahdikas.

Omasta äidistäni en voi sanoa samaa.

Lapseni 2v synttäreitä edeltävänä iltana hän otti tytön hoitoon että saadaan tehdä järjestelyitä. Annoin juhlavaatteet ja hiuspinnit+ponnarit mukaan että saa laittaa nätiksi.

Meillä on ollut ennenkin monta kertaa puhetta tytön hiuksista mutta olin sanonut selvästi joka kerta että kasvatan otsatukan pois koska on sitten helpompi pitää hiukset kiinni.

No, arvaatte varmaan että äitini toi juhliin tytö, jonka kaunis pitkä tukka oli leikattu polkaksi kera epämääräisen lyhyen otsatukan. päälimmäiset hiukset oli laitettu kahdelle pompulalle (jotka ei olleet minun antamia) ja kun ne avasi niin hiukset valuivat otsalle ja ne olivat pidemmät kuin se lyhyeksi nirhitty otsatukka. (Pakko siis leikata nekin yhtä lyhyiksi).

Uskotteko, että otti päähän?

Saatoin pitää pokkani siinä muiden vieraiden läsnäollessani ja sanoin kauniisti mutta lujasti että olin kieltänyt leikkelemästä hiuksia ja että nyt saa anteeksi mutta toista kertaa ei.

Äitini otti niin nokkiinsa huomautuksesta että juhlien jälkeen pisti välit poikki joksikin aikaa ja purki siskolleni että " ei jaksa minua koska olen niin ehdoton ja vaikea" ......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes anoppi katala meni ja leikkasi koneella siiliksi. arvatkaa vituttiko. perusteli, että kesällä ei ole sitten niin kuuma. no, muuten tämä perustelu olisi ehkä mennyt läpi, mutta se parturointi tapahtui helmikuussa!

Vierailija
4/4 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hiustenleikkuuta. Tuskin meikkejä inhoavana lapsia meikkaisi edes pääsiäisnoidiksi (itse kyllä teen kerran vuoteen sen lapsilleni). Nuhanenät kyllä pyyhkii ja tahmatassut sekä nassut pesee.

Oma äitini ei ole aivan anopin veroinen ihanuudessa: puuttuu liikaa perheemme tekemisiin ja ostelee kaikkea " tarpeellista" , jota emme ole pyytäneet (emme kyllä muutenkaan pyydä isovanhemmilta mitään). Mutta lasten ulkonäköön ei hänkään puutu.

Ei ne anopit aina ole niitä hankalia, kyllä ne omat äidit tai apetkin osaavat saati sitten isät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan