Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko minun synttariemantana sietaa sita, jos yksi lapsista varastaa koko shown, puhuu isoon aaneen rumia, haukkuu toisia vieraita ja heidan tuomiaan lahjoja, mekastaa ja

Vierailija
03.03.2008 |

tönii?

Millä tavalla puuttuisitte tällaiseen käytökseen ja millä lailla ette? Kysehän on toisen lapsesta, mutta vastuu minun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun eikä lasten tarvi sietää. Ojennus tollaselle käytökselle.

Vierailija
2/8 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiotahan siinä haetaan, ja sitä voi silloin antaa juuri mainitsemallani tavalla. VOi myös selittää, että meillä lapset ei käytä ko. kieltä tai täällä meillä käyttäydytään näin ja näin ja on tällaiset säännöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilleen voit todeta jälkeenpäin (lasta noudettaessa), että meni meno välillä teidän XX:llä innostuksesta johtuen hieman liian villiksi, joten sovitte lapsen kanssa, että...

Tällä välttää paljon jälkipuheita. Muista mainita, jos sopimuksen jälkeen meni hyvin tai sanktion jälkeen. Tai anna jotakin positiivista palautetta vanhemmille heidän lapsestaan esim. jos oli ruokapöydässä hyvin tai huomioi jonkin toisen lapsen haaverin tai oli hienosti jättänyt vaatteensa naulakkoon (ihan pienikin asia positiivista loppuun, niin se laimentaa negatiivista palautetta).

Vierailija
4/8 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selkeä varoitus, että lentää pellolle, jos ei ole kunnolla. Jos ei ole kunnolla, soitto vanhemmille.

Vierailija
5/8 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaisi lapsen täysin muiden silmissä ja vanhemmistakin tuntuisi varmaan aika kamalalta.

Vierailija
6/8 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väkivaltainen häirikkö. Olen valmis kutsumaan hänet synttäreille, mutten sietämään yhtään sitä örveltämistä.

7

Vierailija
7/8 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tunti meni tosiaan siihen, että tämä lapsi dominoi muuta porukkaa. En vetänyt häntä sivummalle (ihan hyvä vinkki kyllä), vaan koetin vaivihkaa ohjata häntä fiksumpaan käytökseen vaihtamalla puheenaihetta jne. Minusta sekin auttoi, että jaoin hieman porukkaa, eli annoin villeimmille pojille erään kiinnostavan pelin pelattavaksi toisessa huoneessa. Sen parissa pojat viihtyivätkin jonkin aikaa ja muut saivat olla rauhassa. ;)

Lppua kohti touhu tasoittui muutenkin vähän - luulen että osittain kyse oli esiintymisen halusta, joka laantui kun jännityskin laantui.

ap

Vierailija
8/8 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä teilattiin äiti, joka ei antanut lapsensa kutsua häirikköä synttäreille.

Onko vanhempien velvollisuus ottaa paimennettavakseen ihan ketä vain humaaniuden nimissä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi