Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten flirttailet? Ja miten sinulle ollaan flirttailtu mukavimmin?

Vierailija
02.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä onko jotain käytöstäni pidetty flirttinä. Puhun helposti livenä aika rohkeitakin juttuja, mutta jos oikea ihastus tulee kohdalle suuni ennemmin sulkeutuu kuin jutut tuhmentuu.

Vierailija
2/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä en tiedä onko jotain käytöstäni pidetty flirttinä. Puhun helposti livenä aika rohkeitakin juttuja, mutta jos oikea ihastus tulee kohdalle suuni ennemmin sulkeutuu kuin jutut tuhmentuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin katsekontakti on se tärkein, pitkä intensiivinen katse, joka ei jätä arvailujen varaan. Lisäksi tietty hymy ja mukavat jutut, ehkä hieman kaksimielistäkin mkaan jos vaan kehtaa...

N31

Vierailija
4/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/7 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä katse ja suoraan syvälle silmiin katsominen. Se on minulle jo riittävän uskaliasta, varsinkin jos olen aivan tosissani. Muuten passaavat kaksmieliset jutut tyyliin " pitäs saada osumaan reikään " jne.

Arvatkaas mikä omn työpaikka?

Vierailija
6/7 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitkä katse ja suoraan syvälle silmiin katsominen. Se on minulle jo riittävän uskaliasta, varsinkin jos olen aivan tosissani. Muuten passaavat kaksmieliset jutut tyyliin " pitäs saada osumaan reikään " jne.

Arvatkaas mikä omn työpaikka?

Vierailija
7/7 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen lähinnä katseilla, hymyillä, pienellä kiusoittelulla. Sellaista flirttiä on myös mukava saada osakseen, samaten kohteliaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän