Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko puhuneet lapsillenne, että eivät välttämättä saa lapsia?

Vierailija
02.03.2008 |

Minulle on ollut lapsesta asti selvää, etten välttämättä saa koskaan lapsia. Ei äitini asiaa kertonut, mutta jotenkin sen olin ymmärtänyt. Kun lapset antoi odotuttaa niin pidin sitä ihan luonnollisena.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten kirjoita että puhut nuorista? Mitä se 4-vuotiaasi tähän liittyy, jos ei asia koske häntä?

Vierailija
22/25 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottamaan häntä melkein kymmenen vuotta! Poika kutsuu itseäänkin joskus äidin ja isin lottovoitoksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni lienee normaalia älykkäämpi, kun tämä tieto ei hänen vauva- leikkejään haitannut millään lailla.

Vierailija
24/25 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotteko lapsille, että jotkut kuolevat nuorena, että jotkut tappavat itsensä, että ilmaston lämpeneminen on todellinen uhka, että jotkut ovat rikollisia jne...

Aika kummallinen on semmoinen lapsi, joka ei ainakaan ala-asteen loppuun mennessä olla jossain tuollaisista asioista kuullut. Lapset kyselee, erityisesti sellaisista asioista, jotka eivät ole heidän mielestään " tavallisia" . Meidän tyttö mietti nelivuotiaana, että miksi mun siskolla ja sen miehellä ei ole lapsia, ja kerroin silloin.

Vierailija
25/25 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita saivartelijoita!

Ihan tiedoksi teille: vaikka olenkin tiennyt ja läheltä seurannut ettei lapsia niin vaan tehdä, tuli lapsettomuus ITSELLE yllätyksenä! En edes halunnut miettiä sellaista vaihtoehtoa, mutta nyt on vaan pakko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan