Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko kaupasta monen tuotteen tarjouksia?

Vierailija
27.06.2024 |

Esim. Kolme aino-jäätelöä kympillä.

Minuun nuo eivät vaikuta, jos en muutenkin olisi ostamassa niitä. Jos olisi tulossa ihmisiä jäätelökesteille, varmaan ostaisinkin. Mutta normaalilla kauppareissulla en.

Entä te?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuotteesta ja sen säilyvyydestä. Ruokaa en yleensä osta, mutta vaikkapa vessanpesuainetta ostan.

Vierailija
2/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja en osta, koska tiedän että söisin ne hetkessä yksin. En siis voi ostaa kaappiin mitään vierasvaraa. Jotain shampoota (jos sattuu olemaan käyttämäni tuote tarjouksessa) voisin hyvin ostaakin kolme kerrallaan kaappiin odottamaan. Tai pesuaineita ja vastaavia mitkä ei mene vanhaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Saisi vaan olla useammin jotain terveellistä nipputarjouksessa, mutta usein ne vain herkkuja.

Vierailija
4/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan. Esim. säilykkeitä, kuivaruokaa, pyykinpesuainetta, pillimehuja. Mitään limuja en osta, enkä herkkuja, ellei ole lasten synttärit tulossa. Joskus ostin minulle outojakin tuotteita, mutta jätin sen, kun ei niitä tullut välttämättä sitten käytettyä. 

Vierailija
5/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä on minulle hyötyä niin ostan. Mutta sitten joskus huomaa, että suur- tai säästöpakkaukset tulevat edullisemmaksi kuin monitarjous, eslin. Lidlissä pähkinät 500 g pakkauksissa normihintaan tulevat halvemmiksi kuin 2 pussia 5 eurolla -tarjouksella. Näissä saa olla tarkkana, ettei jymäytetä.

Vierailija
6/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan ostan. Esim kun kaapit alkaa tyhjetä, niin 3 papupurkkia eurolla on kätevä tarjous. Ostan useita eri papuja ja tomaattimurskaa. Tai makaronia 10 pss eurolla. Näitä on kätsy olla, niistä saa erilaisia ruokia nopeesti.

Ainoja ostin nyt kybällä kolme, kun poika pyysi. Itse syön mieluummin ampareita 20 kpl- kympillä.

Vierailija
7/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, jos se on hyvä tarjous ja tuotteelle on käyttöä.

Vierailija
8/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan ostan. Esim kun kaapit alkaa tyhjetä, niin 3 papupurkkia eurolla on kätevä tarjous. Ostan useita eri papuja ja tomaattimurskaa. Tai makaronia 10 pss eurolla. Näitä on kätsy olla, niistä saa erilaisia ruokia nopeesti.

Ainoja ostin nyt kybällä kolme, kun poika pyysi. Itse syön mieluummin ampareita 20 kpl- kympillä.

Miksi syöt 20 mehujäätä?

Vierailija
9/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt 20 mehujäätä?

Enhän mä niin sanonut. Syön 20stä neljä viikon aikana, loput menee lasten ja kavereidensa suuhun.

Vierailija
10/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt 20 mehujäätä?

Enhän mä niin sanonut. Syön 20stä neljä viikon aikana, loput menee lasten ja kavereidensa suuhun.

Nimenomaan sanoit, että syöt amppareita 20 kpl kympillä!!

Vierailija
11/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt 20 mehujäätä?

Nimenomaan sanoit, että syöt amppareita 20 kpl kympillä!!

Hupista niin sanoinkin. Sieltähän puuttui välimerkki. Pahoittelut. Olit oikeassa.

Miksi syön? Koska pidän amppareista. Kyllähän niitä koko kesänä kuluu mullakin se 20 kpl. Ne on herkkua ja viilentää helteellä.

Sama

Vierailija
12/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ostan jos sille ruoalle tai aineelle on tarvetta. Aino-jäätelö on mulle liian kallista, niin ostan sitä vain kun on 3 kympillä - lisäksi opiskelijalapseni tuli juhannukseksi kotiin niin meitä oli kolme syömässä sitä.

Vierailija
13/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoota tai hammastahnaa yms. usein. Ehkä pakasteita tai muuta säilyvää.

Vierailija
14/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuotteesta. Herkkuja harvemmin mutta tarpeellisiä käyttötavaroita yms useammin.

Vierailija
15/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hamstraa mitään tarjouksia. Köyhien hommaa. Jos haluan Aino-jäätelöä niin ostan sitä. Ei kotona tarvitse olla mitään vessanpesuainevarastoja.

Vierailija
16/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä se on. Jäätelön skippaisin (ei minulla ole edes pakastinta, mutta herkut jättäisin muutenkin ellei olisi juuri tulossa lasten synttärit tmv.). Jos se on jotain, mistä voin tehdä ruokaa seuraavat pari päivää tai joka säilyy ja menee varmasti käyttöön niin ilman muuta. 

Jos se on jotain, mitä en nyt muutenkaan käytä kuin satunnaisesti jos ollenkaan niin jää välistä.

Vierailija
17/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben&Jerrysiä ostan kolme kympillä muksuille, mutta Ainoa en.

Aino jäätelö on pahaa. Tai sitten oma makuaisti on muuttunut, mikään nykyjätski ei maistu hyvältä. Kai sekin pitää tehdä itse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi