Hienoa, ettei joka paikassa esiinny homoja :).
Kommentit (14)
Nimenomaan tämä minua kauhistuttaa, maamme on pullollaan ihmisiä, jotka rivien välistä ja usein ihan suoraakin kertovat pienille lapsilleen, että muut kuin heterot ovat pelottavia ja arveluttavia ja niiden kanssa ei saa olla eikä niiden lasten kanssa saa leikkiä.
Ajatteletteko te ollenkaan miten turvattomaksi teette omat lapsenne. He ymmärtävät, että jos ei luoja ole jakanut tiettyjä heterokortteja, ei kotiin ole enää menemistä. Teidän lapsistanne se joka kymmenes ei ole hetero, eikä sille itse mitään voi. Onpa hieno viesti näille nuorille, että omat vanhemmat eivät heitä rakasta tai arvosta.
miksi sitä heteroseksuaalisuutta tulee joka tuutista? Jopa lastenkirjat ovat täynnä heteroromansseja joidenkin 6-vuotiaitten elämässä, vaikka koko romanssihöpötyksen ei pitäisi edes kuulua sen ikäisten elämään?
Lapsilla pitäisi olla oikeus lapsuuteen.
enemmistä faneista on homoja anyway
alakisivat tottua homoihin ja hyväksyä erilaisuutta. Ja opittaisiin hyväksymään homous osana ihmisenä olemista, niin että yhä useampi uskaltaisi olla avoimesti se mitä on. Minun on vaikea ymmärtää miten kukaan uskaltaa tulla ulos kaapista, kun ihmiset(ei kaikki) on niin ennakkoluuloisia mitä on. En uskaltaisi, luulen, että sukuni alkaisi hyljeksiä minua.
kun eihän se niin mene, että esim. 1/100:sta olisi homo ja loput täysin heteroja. Vaan siihen mahtuu aikamoinen kirjo kaikkea välille.
ja hyvä niin, antaa kaikkien kukkien kukkia!
Mitähän vähemmistöä seuraavaksi tungetaan joka tuutista.
Eniten ärsyttää se, että joka ohjelmaan on tungettava se kiintiöhomo osasi se sitten juontaa, näytellä, laulaa tai ei. Yleensä ei.
oikeuksia. Pedofiiliyshän on nyt vielä sairasta ja tuomittavaa niin kuin homouskin oli vielä 70-80-luvuilla.
niin kohta heterot on se vähemmistö, ja homot on enemmän normaalia kuin heterot koskaan olleet.;)
kiintiö sille, että varmasti yhdellä on muita tummempi iho...tämä nyt vain on ajan henki ja thank god vihdoin ja viimein ollaan tääläkin takapajulassa menossa suvaitsevampaan suuntaan...itse en kyllä ymmärrä miksi tällaisista asioista vauhkotaan..
Väestöstä noin 10 % on muita kuin heteroja.
Oikeudenmukaisuuden nimissä kaikissa tv-ohjelmissa, kirjoissa, satukirjoissa, oppikirjoissa, lasten konsolipeleissä, tarhatätien saduissa, joka kymenennen hahmon tuleisi olla homo tai bi. Onko näin?
Niin kauan kun kärsimme heteroiden mafiasta kaikilla elämän alueillamme, en heterotätinä lähtisi kamalasti vauhkoamaan siitä että tv:ssä on taas bongattu yksi homo. Minä bongaan telkarista 1000 heteroa päivässä. Se on väärin. Pitääkö sitä heteroelämäntapaa tunkea joka paikkaan!?
Lesboäiti
ei tule ikinä toteutumaan. Ainakaan me ei luettaisi niitä kirjoja lapsillemme.
Oikeudenmukaisuuden nimissä kaikissa tv-ohjelmissa, kirjoissa, satukirjoissa, oppikirjoissa, lasten konsolipeleissä, tarhatätien saduissa, joka kymenennen hahmon tuleisi olla homo tai bi.
ja sitten kun oikeassa maailmassa törmää kaikenlaisiin ihmisiin, niin mahtaa olla hämmentävää...
lapset on suvaitsevaisia ja soputuvaisia, mutta tynnyrissä kasvaneet vanhemmat estää tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden toteutumisen..
Lapset ovat tietyssä kehitysvaiheessa hyvin musavalkoisia, on vain hyvä tai paha, oikea tai väärä, super mies tai super nainen jne.. ihmiseksi kasvaminen on suurelta osalta sitä, että elämän myötä opitaan näkemään sen mustan ja valkoisen välimaasto, eli ne harmaan lukematomat sävyt. Lastaan rakastavat vanhemmat auttavat lapsiaan tässä.
Olen samaa mieltä edellisen kanssa, että teet karhunpalveluksen lapsllesi jos saarnaat 50-lukuista perhemallia. Mitä luulet lastesi ajattelevan omasta itsestään ja arvostaan jos huomaavat itsellään homoseksuaalisia fantasioita tai vaikka ihan huomaavat, että ovatkin homoja/lesboja bissejä tms. Kuinka hyvä äiti olet, jos silloin lapsesi pelkää että et rakastakaan häntä selaisena kuin olet.
Tämä kannattaisi kaikkien super heteroiden miettiä ihan etukäteen. Lapsellasi on 10% mahdolisuus kuulua siihen pelkäämääsi seksuaaliseen vähemmistöön. Ja sinä et sille yhtään mitään voi.