Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat, katsokaa mitä koululaiset laittavat päälleen

Vierailija
24.11.2008 |

Olin taas aivan järkyttynyt tänään kun ekaluokkalaiseni olivat aivan liian vähissä vaatteissa koulussa. Oli vielä ulkoliikuntaa. Osalta puuttui hatut ja hanskat. Osalla oli vain ohuet sisähousut, eikä sukkahousuja tai pitkiä kalsareita alla. En voi käsittää miten vanhemmat ei katso mitä vaatteita näin pienet lapset pukevat tällaisella säällä päälleen.

Terv. ope

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluun? Minä kyllä sanon lapselle ja laitan vaatteet valmiiksikin, mutta silti on käynyt niinkin, että poika on lähtenyt kouluun ILMAN SUKKIA pelkissä talvisaappaissa...

Vierailija
2/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin me lähdemme töihin. Ulkovaatteet odottavat pinossa eteisessä. Poika ei ole vielä kolmannellakaan tippaakaan kiinnostunut siitä, missä kamppeissa lähtee kouluun. Näillä konsteilla olemme saaneet pidettyä suurin piirtein kelinmukaisesti puettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän hulvaton suhtautuminen tuohon vaatetuspuoleen. Ja mitä se huutaminen auttaa siinä tilanteessa, kun lapsi on jo ollut koko päivän siellä koulussa ilman niitä sukkia?

Vierailija
4/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla kakkosella. Ite kyllä katson että talvivaatetuksessa ovat..

Vierailija
5/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minkähän ikäsestä pojasta on kyse? kun ilman sukkia lähtee... meillä tulis niin kovat huudot jos mun käskyjä ei uskota mitä vaatteita aamulla laitetaan. Farkut ja paidan saa toki vítse valita..

Vierailija
6/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ollut ilman sukkia kun lähtee ja palaa sun näkemättä?

Vierailija
7/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan 6-vuotias ekaluokkalainen poika joutuu sitten yksin olemaan kotona, jos kerta lähtee yksin ja tulee yksin???

Vierailija
8/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kauaa olemaan yksin, siinä 45 min. korkeintaan ja hänet haetaan ip-kerhosta siinä klo 16, joten ei iltapäivästä ole yksin - ja silloinhan se paljastuu kotiin palatessa viimeistään, että sukkia ei ollut jalassa...

Vierailija
9/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työvuoroni alkaa klo 7. Ja kotiin tulen vasta klo 15 jälkeen, jolloin lapsi on tullut kotiinkin yksin. Ei se mielestäni ole niin kamalaa, kun opettaa lapsen toimimaan - ottamaan aamu- ja välipalaa, pukemaan päälleen ja sulkemaan oven perässään. Ja kun äidin ja isän saa kännykällä kiinni, niin eiköhän olot ole aika turvalliset.

Vierailija
10/10 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kauaa olemaan yksin, siinä 45 min. korkeintaan ja hänet haetaan ip-kerhosta siinä klo 16, joten ei iltapäivästä ole yksin - ja silloinhan se paljastuu kotiin palatessa viimeistään, että sukkia ei ollut jalassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi