Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen VAUVAN kanssa paras matkustaa johonkin etelään?

Vierailija
01.03.2008 |

Otetaan nyt ikähaarukaksi vaikka jotain 6 kk - 1,5 -vuotias. Ollaan päätetty lähteä johonkin etelään (tyyliin Espanja, Kreikka tms.) ensi vuonna, halutaan paitsi itse rentoutua, myös tarjota tämä elämys 4 v. esikoiselle, joka ei ole koskaan käynyt missään.

Mutta vauva on siis tulossa ja siksi kyselenkin mielipiteitänne sopivasta ajankohdasta. Sellaista vaihtoehtoa ei ole, että vauva jäisi Suomeen hoitoon. Itse olen ajatellut, että alle vuoden ikäisen kanssa ois ehkä helpointa matkustaa, kun ei vielä kävele ja viihtyy rattaissa. Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen, jos tulee vielä lisää kommentteja...

t. Ap

Vierailija
2/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei vielä liiku. Eli varmaankin tuo 6kk olisi helpointa! Lähemmäs vuoden ikäinen ei malta pysyä paikallaan ja lentokoneessa voi olla melko hankala olla!! Itse matkustimme kun esikoinen 6.5kk ja ihan kivasti meni, nukkui osan matkasta. Matkustimme myös kun kuopus 11kk ja se ei mennyt ihan niin hyvin, koska olisi halunnut koko ajan mennä jonnekin vaikka ei osannutkaan vielä kävellä. Onneksi lennot oli siihen aikaan, että nukkui osan aikaa lennosta. Mutta suosittelen että mitä pienempi, sen parempi!! Reilu 1-vuotiaan kanssa voisi olla melkoisen tuskallista jos on juuri kävelemään oppinut eikä halua pysyä paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jälkeenpäin ajatellen tosi hyvä ikä. Oli täysimetyksellä silloin. Niin kauan kuin ei vielä kauheesti liiku, on siinä mielessä helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä