Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos saisit kaveriltasi (mies) tällaisen viestin:

Vierailija
01.03.2008 |

Tämä kaverini (ollaan siis oltu ihan vaan kavereita jo 4 vuotta: soitellaan ja meilataan joskus, tavataan harvemmin) luuli väärinkäsityksen vuoksi, että olen puhunut hänestä pahaa ja välimme katkesivat. Sain häneltä vihasen sähköpostin aiheesta ja hän kirjoittaa siinä myös näin: olet minulle rakas, et romanttisessa mielessä, vaan läheisenä ihmisenä. Minulla on sinua ikävä, kaipaan elämääni tukeasi.

Miten tu nyt pitäisi tulkita?!?!? Onko jätkä kusessa minuun vai seksiäkö se vonkaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielenkäyttöä?

Vierailija
2/7 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä kaverini (ollaan siis oltu ihan vaan kavereita jo 4 vuotta: soitellaan ja meilataan joskus, tavataan harvemmin) luuli väärinkäsityksen vuoksi, että olen puhunut hänestä pahaa ja välimme katkesivat. Sain häneltä vihasen sähköpostin aiheesta ja hän kirjoittaa siinä myös näin: olet minulle rakas, et romanttisessa mielessä, vaan läheisenä ihmisenä. Minulla on sinua ikävä, kaipaan elämääni tukeasi.

Miten tu nyt pitäisi tulkita?!?!? Onko jätkä kusessa minuun vai seksiäkö se vonkaa?

Ymmärtäisin, että ihan ystävänä. Mitä tarkoitat kusessa olemisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monimutkaisesti.

Hänhän selvästi kirjoittaa,

että EI romanttisessa mielessä vaan ihmisenä. Kaipaa kaveriaan siis.

Mistä siitä sen seksin ja ihastumisen löydät, ettet vain olisi itse " kusessa" ?

Näin ajattelisin.

Vierailija
4/7 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei romanttisesssa mielessä tarkoittaa että hän ei halua seksiä eikä ole kusessa sinuun.

Vierailija
5/7 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on itte rakastunut tähän mieheen ja toivoo et viestissä olis jtn

Vierailija
6/7 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä naurattaa.

Mieshän kirjoittaa aivan selvästi, selvemmin ei enää voisi kirjoittaa.

En käsitä, että miten tuosta voi muka löytää jotain piilotettua seksin vonkausta tms.

Ei miehet osaa ajatella niin monimutkaisesti että sanoisivat asiansa rivin välissä...

Vierailija
7/7 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on yksi miespuolinen ystävä, joka rakastaa mua, muttei tosiaan niin kuin omaa vaimoonsa tai mieheni minua. :-) On kuule onni, jos on tuollainen ystävä, oli se sitten mies tai nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme