Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, oman käden orgasmi

Vierailija
01.03.2008 |

Asiallista juttua toivon, ei tule tänne yleensä kirjoiteltua.

Mietin vaan sellaista, että aikaisemmin kuvittelin aina mieheni kanssa saavani montakin orgasmia. Alkukankeuden jälkeen rakastelu tuntuu edelleen hyvältä, erittäinkin hyvältä (yhteiseloa takana 15v). Lapsuudesta ja nuoruudesta kuitenkin olin oppinut, että itsetyydytys on ihan nolo asia. Mies on saanut opetettua, että se on ihan normaali asia. Sitten tuntuikin, että sain isoja orgasmeja vain itsekseni ja ne miehen kanssa saavutetut oli pienempiä väristyksiä (vaikkei ollenkaan huonoja sellaisia).

Miehelle en ole viitsinyt sanoa, että oman käden orgasmit on olleet parempia. Tiedän, että mies saisi suorituspaineita siitä, sillä aina on välittänyt tosi paljon myös minun fiiliksistä. Mies ei välttämättä ajattelis pahalla seksivälineitä, mutta minä koen ne vähemmän yhteisiksi jutuiksi.

En itse asiassa tiedä mitä haluaisin. Totta kai miehen kanssa niitä järisyttäviä orgasmeja, mutten kuitenkaan mitään suoritusta jossa itse kuivun ja alkaa tuntua epämiellyttävältä. Oma käsikään ei enää tahdo jaksaa, eli se alun nopea toiminta on ohimennyttä elämää.

Ajatuksia kenelläkään?

T: huh, onneksi ei tarvi nimimerkillä kirjottaa:) Suorituspaineinen siis:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina omalla kädellä parempi O, kuin miehen kanssa. Mitä sen väliä... En kyllä ole tätä miehelle kertonut, enkä kerrokaan. Oon sanonut, että O hänen kanssaan on erilainen, kuin itsetekemä. Mutta yhtä ihana ja hyvä.

Pääasia, että joskus saa kunnon orgasmin.

Vierailija
2/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka ei miehen kanssa, niin edes itsekseni ois kiva jatkaa sitä nautintoa silloin tällöin. Mutta kuten sanoin, niin on käynyt niin työlääksi nykyään. Meinaa kestää niin kauan, että väsyn.

En minäkään siitä pahemmin pode huonoa omaatuntoa, etten miehelle kerro. En tosiaan halua mitään suorituspaineita, kun mies muutenkin yrittää parhaansa. Huonosti ilmaisin ensin, mutta enemmän ihmettelin sitä, että kädet tosiaan väsyy ja O käy työlääksi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä käynyt mielessä, mutta nolottaa ajatus mennä ostamaan ja vielä enemmän, jos mies sen löytää (ei mitenkään suuri riski). Minä kun juniorina tuomitsin miehen itsetyydytyksen kokonaan epävarmuudessani. Eli ehkä se epävarmuus vieläkin vaivaa. Ei pitäisi olla, mutta aihe on joillekin edelleen hieman arka.

-ap

Vierailija
4/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykätään miehen kanssa molemmat siitä, kun hän antaa mulle suuseksiä ja avustaa dildolla. Rohkeasti kokeilemaan vaan erilaisia juttuja ja mun mielestä kannattaa ottaa mies mukaan (vaikka sinne sex shopiinkin)

Vierailija
5/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehelläkin se taitavin käsi..

Vierailija
6/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se naisen paras kaveri :)

Minä en itsetyydytystä enää muuten harrastakaan.. siinä ei käsi väsy kun suihku hoitaa kaikki työt.. tarvitse muutakuin pitää suihkusta kiinni.. parhaat orgasmit olen näin saanut.. veden painetta voi säädellä mutta silti se on pehmeä.. ja mikä parasta.. löytyy joka kodista ;)

(täältä palstalta joku vuosi tämän vihjeen sain ja on ihan paras!)

Vesilaskut mukavasti nousee tämän harrastuksen takia ;)

niin.. ja minä harvemmin saan orgasmin yhdynnässä..

Vierailija
7/7 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi vain osaa sitten? Onko miehesi kokematon tai jollain tavalla kömpelö? Keskittyykö hän enemmän omaan saamiseensa?

Asiallista juttua toivon, ei tule tänne yleensä kirjoiteltua.

Mietin vaan sellaista, että aikaisemmin kuvittelin aina mieheni kanssa saavani montakin orgasmia. Alkukankeuden jälkeen rakastelu tuntuu edelleen hyvältä, erittäinkin hyvältä (yhteiseloa takana 15v). Lapsuudesta ja nuoruudesta kuitenkin olin oppinut, että itsetyydytys on ihan nolo asia. Mies on saanut opetettua, että se on ihan normaali asia. Sitten tuntuikin, että sain isoja orgasmeja vain itsekseni ja ne miehen kanssa saavutetut oli pienempiä väristyksiä (vaikkei ollenkaan huonoja sellaisia).

Miehelle en ole viitsinyt sanoa, että oman käden orgasmit on olleet parempia. Tiedän, että mies saisi suorituspaineita siitä, sillä aina on välittänyt tosi paljon myös minun fiiliksistä. Mies ei välttämättä ajattelis pahalla seksivälineitä, mutta minä koen ne vähemmän yhteisiksi jutuiksi.

En itse asiassa tiedä mitä haluaisin. Totta kai miehen kanssa niitä järisyttäviä orgasmeja, mutten kuitenkaan mitään suoritusta jossa itse kuivun ja alkaa tuntua epämiellyttävältä. Oma käsikään ei enää tahdo jaksaa, eli se alun nopea toiminta on ohimennyttä elämää.

Ajatuksia kenelläkään?

T: huh, onneksi ei tarvi nimimerkillä kirjottaa:) Suorituspaineinen siis:)

[/quote]