Painaa muisto lapsuudesta. Löysimme metsässä leikkiessämme ihmisen(??) hampaat
Pelästyin hirveästi kun löysimme ne pari vuotta nuoremman kaverini kansa (olin itse 7-8v) ja kerroimme kaverin vanhemmille (oli heidän tontillaan). Muistan vaan että sen vanhemmat tulivat katsomaan, ja itse ajattelin että onko joku heittänyt tekohampaansa sinne metsään. Enempää mielikuvia ei asiasta oikein ole, eli en tiedä olivako ne oikeasti ihmisen hampaat vai jonkun eläimen, muistan vaan sen että näyttivät mielestäni ihmisen tekohampailta?
Nyt tuo muisto on palannut mieleen ja mietin että olisikohan kyseessä ollut oikeasti ihmisen hampaat (heikko mielikuva on että siellä oli myös muita luita, en ole varma). En kehtaa kysyä keneltäkään asiasta (omilta vanhemmiltani esim) kun en tiedä kuinka todellisia nuo muistoni ovat.
Kommentit (2)
Vierailija:
Kyllä ne on olleet tekarit ja tod näk vielä sellaiset vappuhuviversiot. Ota ihan rauhallisesti ja unohda koko juttu.
Näin mäkin neuvoisin. Varmaan mielikuvat ovat voineet muuttua vuosien saatossa? Ja lapsen mielikuvitus on, varsinkin kavereiden kanssa innostettuna, huippuluokkaa, vaikka muuten järkevä lapsi oliskin kyseessä. Mekin löydettiin kaverin kanssa metsästä, ja jopa parkkipaikalta, mm. ihmisen sormia ja aivoja...
jopa lapsi.
Kyllä ne on olleet tekarit ja tod näk vielä sellaiset vappuhuviversiot. Ota ihan rauhallisesti ja unohda koko juttu.