Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole enää seksikäs, hauska enkä hyvää seuraa =(

Vierailija
29.02.2008 |

Olen ylipainoinen, masentunut ja katkera.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei vaan ole korkealentoinen vaihe elämässä, mutta kerran hauska = aina hauska, eikä se seksikkyyskään mihinkään katoa vaikka muotoaan muuttaakin.

Mä olin joskus hauska ja hyvää seuraa, nyt en enää mielestäni ole. Silti luulen, että musta tykätään nykyään enemmän kuin ennen, kun en ole niin täynnä omaa ihanuuttani.

Vierailija
2/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen seksikas, laiha tosin, mutta muuten en jaksa olla hauska vain muita miellyttaakseni. ihan olen mita olen. en varmaan kovin hyvaa seuraa usein, mutta itseeni olen tyytyvainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samass ajamassa, kuin ap, mut sulla kyllä hyvä pointti=)

Vierailija
4/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska olen humalassa, ihan oikeasti, selvinpäin en ole hauska. mikä se kolmas asia olikaan. hyvää seuraa. en ole.

Vierailija
5/8 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;(

Vierailija
6/8 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmikymppinen, hieman ylipainoinen, kahden lapsen yh ja aivan ihana!

Olen tasan samaa mieltä mielentilasta se on kiinni. Jos hehkut maailma hehkuu kanssasi.

Asenteesta se on kiinni.

Jos epäsiistinä, verkkareissa, naama norsun vitulla raahustaa maailmansa myyneenä niin ketä sellaisesta kiinnostuu.

Pieni flirtti kassajonossa piristää kummasti.

Vähän katsoo minkänäköisenä sinne lähikauppaan pyyhältää niin saattaa se viereisen jonon mies iskeäsilmää takaisin ;)

Vierailija
7/8 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on huonoa seuraa, on itsekin vaikea olla kovin hauska... Löytyisikö jostain vähän tuuletusta seurapiireihisi?

Vierailija
8/8 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tosi seksikäs.

Hän saa olemuksellaan sellaisen tunteen mi nullakin, että jos olisin lesbo niin... oikeasti enkä puhu itsestäni nyt vaan yhdestä tutusta.

En tiedä mikä se j uttu hänessä oikein on, hän ei ole mitenkään ylikaunis, vaan persoonallisen näköinen, mutta jokin sellainen hehku hänessä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän