Pidätkö yleisesti ottaen enemmän tummista vai vaaleista hiuksista?
Sellaiset vaaleat hiukset olisivat ihanat kuin esim. Unelmien poikamiehen Iiriksellä oli, mutta toisaalta tummat hiukset ja hieman meikkiä on kyllä kanssa toimiva setti!
Ehkä itse kallistun tummiin kiiltäviin hiuksiin, vaaleat hiukset kun harvoin näyttävät kauhean hyväkuntoisilta, kiillosta puhumattakaan.
Kommentit (11)
Mutta mustat hiukset on mun mielestä kamalat, varsinkin sellaiset itse värjätyt.
tummat ja aina olen ihaillut vaaleita hiuksia.
Mutta itsellä tykkään vaaleista ja miehillä tummista/ruskeista. Ja punaset on kivat molemmilla.
sellaisia kaurapellon värisiä ja jos vielä paksut niin upeat..
Omat hiukset on värjätty tummiksi, koska oma väri on sellanen paskan hailakka, ei tumma eikä vaalea vaan jotain siltä väliltä.
maailman väestöstä 98 prosentilla on tummat hiukset.
Vierailija:
Mutta itsellä tykkään vaaleista ja miehillä tummista/ruskeista. Ja punaset on kivat molemmilla.
Järjestäen brunetet on paljon paremman näköisiä kun blondit. Vaaleat tarvii aina kilon meikkiä naamaansa etteivät olisi sellaisia hailakoita haamuja, tummat on kauniita ihan luonnollisenakin
Ja muutenkin tummat hiuksetkin ihan muutenkin on vain kauniimmat
Vierailija kirjoitti:
Mutta mustat hiukset on mun mielestä kamalat, varsinkin sellaiset itse värjätyt.
Pah. Kyllä vaaleat ovat ne kamalat. Ohuet, pissankeltaiset, kulahtaneet.
Olen itse tumma ja ihailen muilla naisilla sellaisia vaaleita silkkisiä kiiltäviä hiuksia. Omani on karheat ja melko kiharat tummanruskeat. Se hyvä puoli tummissa hiuksissa kyllä on, että myös kulmakarvat ja ripset on tummat. En tarvitse niin paljon meikkiä. Kai sitä aina haikailee sitä mitä itsellä ei ole.
Itsellä tietty vaaleat, joita on vähän koitettu värillä peitellä : )