Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suositelkaa hyvää kampaajaa joka taitava hiustenleikkaaja

Vierailija
07.03.2008 |

Hei

Olisko suositella Helsingistä tai pääkaupunkiseudulta kampaajaa joka olisi taitava hiustenleikkaaja. Minulla lyhyt jäykkä tukka ja pyörteitä etuosassa niin että hiukset väkisin sojotttavat vain eteenpäin ja ovat ihan lässähtäneet . Tähän asti kampaajat jotka ovat leikanneet näitä hiuksia niin eivät mielestäni ole onnistuneet joten nyt etsin olisiko jollain samantapaisia hiuksia ja löytänyt hyvän leikkaajan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo sijaitsee Suvannontien ja Mäkelänkadun kulmassa, nimeä en muista. Jarkko on ehdottomasti paras kampaaja, millä olen käynyt. Osaa nimenomaan muotoilla ja katsoa asiakkaalle parhaimman leikkauksen ja värin.

Vierailija
2/2 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan hypersuora, liukas ja itsepäinen hius, lisäksi pyörre keskellä otsaa. Minä en voisi lyhyellä tukalla näyttäytyä missään, jos en ottaisi paria kertaa vuodessa permanenttia hiuksiini. Eikä lopputulos ole mikään " lampaanvilla" , vaan taipuisa, melkein suoralta näyttävä hius.

Käyn Espoossa parturissa, nykyiseen olen todella tyytyväinen. (unohdin vaan juuri sekuntti sitten sen paikan nimen..)

Kerron kun muistan ; D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla