Jos lapsi ei suostu syömään, heitätkö ruuat roskiin?
Mua kauhistuttaa tää roskiin menevän ruuan määrä. Meillä tehdään paljon annoksia pakkaseen ja lämmitetään sieltä. Ei niitä oikeen voi enää uudelleenkaan lämmittää.
Kommentit (9)
En lämmitä kenenkään ruokaa montaa kertaa uudestaan. Harmittavaa...
Oon aika pihiä sorttia, niin tuntuu tyhmältä heittää pois. Joskus popsin itse niitä jämiä, mutta meillä menee allergiat vähä ristiin ja usein nimenomaan noi pakastinannokset on niitä mitä mä en voi syyä...
ap
tai pistetään biojätteeseen. tai isi syö ;)
iltapäivällä, mutta sitten menee roskiin. Lapsen ruuassa joudun käyttämään soija-tai kauramaitoa, joiden mausta en itse pidä enkä syö samaa ruokaa kuin lapsi. Lapsen isä on jätemylly, joka syö kaikkien jämät
Lautasella käynyttä eivät meillä ihmiset enää syö. Meillä on tällä hetkellä vain yksi lapsi, jonka kanssa tuollainen ' ruoka ei maistu' -tilanne voi tulla (13-vuotias poika syö mitä vain, kuinka paljon vain) ja hänelle annetaan lautaselle aika vähän ruokaa ja sitten otetaan lisää, jos on nälkä, joten ruokaa ei niin paljon mene haaskuuseen. Lautasella käymätön ylimääräinen ruoasta riippuen joko pakastetaan tulevaa varten tai sitten sitä jatkojalostetaan lähipäivien ruoaksi.
Jos eivät syö kaikkea, eivät syö. Koira saa lihat yms. Muu menee roskiin. Ei sitä tule kuin pari ruokalusikallista päivässä.
varatut ruoat. :D