Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsi ei suostu syömään, heitätkö ruuat roskiin?

Vierailija
29.02.2008 |

Mua kauhistuttaa tää roskiin menevän ruuan määrä. Meillä tehdään paljon annoksia pakkaseen ja lämmitetään sieltä. Ei niitä oikeen voi enää uudelleenkaan lämmittää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatut ruoat. :D

Vierailija
2/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lämmitä kenenkään ruokaa montaa kertaa uudestaan. Harmittavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika pihiä sorttia, niin tuntuu tyhmältä heittää pois. Joskus popsin itse niitä jämiä, mutta meillä menee allergiat vähä ristiin ja usein nimenomaan noi pakastinannokset on niitä mitä mä en voi syyä...

ap

Vierailija
4/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira syö loput

Vierailija
5/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pistetään biojätteeseen. tai isi syö ;)

Vierailija
6/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivällä, mutta sitten menee roskiin. Lapsen ruuassa joudun käyttämään soija-tai kauramaitoa, joiden mausta en itse pidä enkä syö samaa ruokaa kuin lapsi. Lapsen isä on jätemylly, joka syö kaikkien jämät

Vierailija
7/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautasella käynyttä eivät meillä ihmiset enää syö. Meillä on tällä hetkellä vain yksi lapsi, jonka kanssa tuollainen ' ruoka ei maistu' -tilanne voi tulla (13-vuotias poika syö mitä vain, kuinka paljon vain) ja hänelle annetaan lautaselle aika vähän ruokaa ja sitten otetaan lisää, jos on nälkä, joten ruokaa ei niin paljon mene haaskuuseen. Lautasella käymätön ylimääräinen ruoasta riippuen joko pakastetaan tulevaa varten tai sitten sitä jatkojalostetaan lähipäivien ruoaksi.

Vierailija
8/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät syö kaikkea, eivät syö. Koira saa lihat yms. Muu menee roskiin. Ei sitä tule kuin pari ruokalusikallista päivässä.

Vierailija
9/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän nauttii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme