Meidän pienen pojan nimi on Erkki Olavi. Mielipiteitä? Kauhistelkaa ihan rauhassa. ;D
Kommentit (21)
ootteko te tosissanne?
en nyt tiedä yritetäänkö mua huijata??
Olen viime aikoina ihastellut ihan perinteisiä miesten nimiä: Rami, Reino, Oskari, Antti, Heikki, Aapo...
ja kostatte sittenlapsillenne, koittamalla keksiä heille mahdollisimman rumia nimiä ja nimiä jotka varmasti ei ole muotinimiä. ihan rauhassa laittakaa lapselle nimeks erkki. eipähän ainakaa kellään ikäisellään oo samaa nimeä. siinäs selittelet aikuiselle lapselles sitte, että lapsellisen kapinan takia hän sai nimen josta kiusattiin.
Ei saa laittaa nimeksi Eetu eikä Veeti, koska ne ovat muotinimiä.
Ei saa laittaa nimeksi Erkki eikä Tauno, koska ne eivät ole muotinimiä.
Mun työkaverin kaksitoistavuotiaalla on naurettava nimi: Eetu.
Anni Sinnemäen 1990 syntynyt tyttö sai järkyttävän nimen: Siiri.
Tänäpänä molemmat on jossain top kympissä tai jopa kolmosessa.
Ap on edelläkävijä.
isälläni on sama!=) Olavi kulkee myös suvussa.
Se on perinteinen, miehekäs ja vahva nimi ja ollut hyvin yleinen. Erkkejä ja Vilhoja edeltävän sukupolven nimet on jo kaluttu loppuun, joten seuraavaksi tulossa ovat juuri Erkki, Vilho, Matti, Heikki, Seppo jne.
Fletch:
seuraavaksi tulossa ovat juuri Erkki, Vilho, Matti, Heikki, Seppo jne.
Mun luokalla oli ala-asteella poika nimeltä Pertti. Olen syntynyt vuonna 1986, jolloin Perttejä on syntynyt 57, ei siis kovin suosittu nimi tuon ikäisillä pojilla. Kukaan ei koskaan tuosta nimestä kiusannut, vaikka ei mikään suosikkinimi olekaan.
Vierailija:
Mun luokalla oli ala-asteella poika nimeltä Pertti. Olen syntynyt vuonna 1986, jolloin Perttejä on syntynyt 57, ei siis kovin suosittu nimi tuon ikäisillä pojilla. Kukaan ei koskaan tuosta nimestä kiusannut, vaikka ei mikään suosikkinimi olekaan.
Mahdollista kyllä, että - 86 syntyneen äiti oli dingofani.
Missä olen kirjoittanut että Neumann on syntynyt 1986? Kyselin vaan tuolta aiemmalta kirjoittajalta että alkoiko hänen tuntemansa 1986 syntyneen Pertin sukunimi Ni kun itse tiedän 1986 syntyneen Pertin jonka sukunimi alkaa Ni
Vierailija:
Missä olen kirjoittanut että Neumann on syntynyt 1986? Kyselin vaan tuolta aiemmalta kirjoittajalta että alkoiko hänen tuntemansa 1986 syntyneen Pertin sukunimi Ni kun itse tiedän 1986 syntyneen Pertin jonka sukunimi alkaa Ni
Te, joiden mielestä se on kamala, " makustelkaapa" nimeä ihan kirjain kirjaimelta ilman mitään ennakkoluuloja. Se saattaa alkaa kuulostaa ihan hyvältä nimeltä... Itse olen juuri sillä lailla ihastunut Kalevi-nimeen, joo naurakaa vaan :)
onko hän vanhana syntynyt? voi erkki minkä teit
Erkki, Jorma, Jyrki (älä tyrki), Yrjö
Ennemmin kauhistelen näitä Janenia Rihanna nimiä, huh.