Millä hoitotuotteilla olet saanut vähennettyä aikuisiänfinnejä?
Nyt en kaipaa kosmetologille ohjausta tai antibioottien ja muiden lääkkeiden kauppaamista :)
Kommentit (12)
hyvä puhdistus ja riittävä kosteutus on tärkeää! itse ainakin aikaisemmin käytin liian ohuita kosteusvoiteita mutta nyt kun olen ottanut tujummat rasvat käyttöön niin iho on selkeästi paremmassa kunnossa.
dermosilin tuotteita saa tilattua netistä www piste dermoshop piste com
Sain muuten siihen vinkin joskus täältä. Toimii ainakin näin kun on säännöllisen epäsäännöllisestisti 1-5 isoa pahkuraa kasvoissa/selässä.
Kun sitä käyttää siihen kohta puhkeavaan finniin, ei se lopulta pintaan asti puhkeakaan vaan kuivuu siellä ihon alla.
Ohjeita pitää noudattaa
aikuisiän näpyt johtuvat ihon pintakerroksen kosteuden puutteesta, joka tukkii huokoset jotka sitten tulehtuu. Jos syö paljon suolaista tai sokerista, tai juo alkoholia, niin janohan siitä tulee -> elimistössä on liian vähän nestettä.
Ihan oikeasti, kosteuden simppeli lisääminen auttaa.
Vierailija:
Sain muuten siihen vinkin joskus täältä. Toimii ainakin näin kun on säännöllisen epäsäännöllisestisti 1-5 isoa pahkuraa kasvoissa/selässä.Kun sitä käyttää siihen kohta puhkeavaan finniin, ei se lopulta pintaan asti puhkeakaan vaan kuivuu siellä ihon alla.
Ohjeita pitää noudattaa
sisältää vetyperoksidia joka valkaisee. ohjeissa sanottiin että SAATTAA valkaista myös vaatteita, no minä menin pilaamaan kolme paitaa ennenkuin uskoin tämän... ja pari valkolänttistä tyynyliinaakin on tuolta ajalta muistona, minulla oli isoja finnejä leukaperissä ja laitoin rasvaa aina iltaisin kun en aamuisin voinut laittaa etten pilaa loppujakin paitojani.
Ja söin tosi terveellisesti parin vuoden ajan ja aina olen juonut paljon vettä (yli 2 litraa/pv)
Ja ikäni olen finneistä kärsinyt, myös tuona testi-terveellisenä aikana. Raskausajat (4kertaa) ainoa finnittömät ajat.
No, tulipa sitten väärä luuloni korjattua! :) Minulla ainoa mikä auttaa on juuri vesi ja rasva. Niin no, karppaus myös parantaa ihoa.
t. 13 (-ko mä olin)
Vierailija:
Vierailija:
Sain muuten siihen vinkin joskus täältä. Toimii ainakin näin kun on säännöllisen epäsäännöllisestisti 1-5 isoa pahkuraa kasvoissa/selässä.Kun sitä käyttää siihen kohta puhkeavaan finniin, ei se lopulta pintaan asti puhkeakaan vaan kuivuu siellä ihon alla.
Ohjeita pitää noudattaa
sisältää vetyperoksidia joka valkaisee. ohjeissa sanottiin että SAATTAA valkaista myös vaatteita, no minä menin pilaamaan kolme paitaa ennenkuin uskoin tämän... ja pari valkolänttistä tyynyliinaakin on tuolta ajalta muistona, minulla oli isoja finnejä leukaperissä ja laitoin rasvaa aina iltaisin kun en aamuisin voinut laittaa etten pilaa loppujakin paitojani.
että ohjeita pitää noudattaa! Niistä valkaisemisista sanottiin paketin ohjeissa. Aine on kyllä ainoa mikä toimii, siis säännöllisen ihonhoidon ja suklaan välttämisen kanssa minulla.
Ja liian vahvoista puhdistusaineista pois siirtyminen
Clinquen 3-step ihonhoito-ohjelma. On montaa eri vahvuutta ja sopii myös aikuiselle epäpuhtaalle iholle. Itselläni käytössä nro 3 kesällä ja talvella nro2
Muuten ihan tavallisia rasvoja, nyt käytössä Lumenen C-Energy-sarja ´+ kosteusnaamio pari kertaa viikossa
Siitä erityisesti salisyylihappoinen kasvovesi ja peitepuikko. Täsmähoitona Widmer clear skin stick.
Sekaihon riittävän täyteläinen ihovoide, ettei iho ole pintakuiva ja aamuin illoin ihon putsaaminen, rasvaus ym. hoito.