Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapas nyt mielipiteitä!!! Miehen työpaikasta.

Vierailija
28.02.2008 |

On tällä hetkellä töissä jossa tykkää olla, mutta päivät on 10-12 tuntisia, et perheelle ei paljon aikaa jää.

Tänään oli soitettu toisesta työpaikasta ja houkuteltu sinne, olisi keskeytymätön kolmivuoro.

Palkka vähän laskisi mutta olisi huomattavasti enempi kotona.

Houkuttelenko vaihtamaan vai mitä tekisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin välillä... Ei siis aikaa välttämättä jäisi perheelleyhtään enempää. J atuo vuorotyö on aika raskasta.

Vierailija
2/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaksi aamua, kaksi iltaa, kaksi yötä ja Neljä vapaata.

Nyt lähtee aamulla kuudelta ja tulee kuuden seitsemän aikaan. (työ matkat)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi tykkää olla tämänhetkisesä työssään, niin minusta on paras olla siellä, kunnes löytää sen työn josta ITSE tykkää mahdollisesti jopa enempi kuin nykyisestä. Minusta, vaikka olenkin sitä mieltä että perhe ja puoliso täytyy ehdottomasti ottaa huomioon ja heille antaa aikaa, tärkeintä on se tykkääkö mies työstä. Jos hän ei tykkää, hän ei jaksa työtä pitkään tehdä. Se ei motivoi. Joten ajan kanssa voi oikeasti jopa henkisesti väsähtää. ymmärrän, että haluat enempi aikaa kotona oleville, mutta työpaikanvaihto pitää minusta lähteä itsestä, eli miehestäsi ;) Tietysti on eriasia jos hän tykkää työstä john olisit houkuttelemassa ;)

Toivon että hän löytää sen työn mistä itse tykkää, ja oka on kaikkia ajatellen parempi.

Vierailija
4/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mies tykkää olla nykyisessä työssään mutta ei kerkeä paljon kaverina olla minulle ym ym.

Vierailija
5/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkan tippuminen ei vaikeuta elämää

Mies on itsekkin halukas vaihtamaan

Vierailija
6/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki kolmee vuoroo ja oli koko ajan väsyny. Perheelle ei jäänyt aikaa yhtään.