Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista aluetta: Pukinmäki/Pihlajamäki/Savela?

Vierailija
28.02.2008 |

Meneekö metroa/ratikkaa/junaa? Ja jos menee, niin kuinka kauan kestää Helsingin rautatieasemalle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään palveluja? Pahamaineista lähiötä? Rumaa/kaunista aluetta?

Vierailija
2/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppa ym. tavalliset löytyy, Pihlajanmäessä taitaa olla terveysasemakin. Pukinmäestä pääsee junalla kahdessa minuutissa Malmille, jossa ostari (Cittari, Prisma, vaatekauppoja jne. ). Ulkoilumahdollisuudet on kyllä Pukinmäki/Savela-alueella mun mielestä hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puksun asemanseutu on yksi epämielyttävimmistä koko Helsingissä. Savela taas on hienolla paikalla, mutta tosi rähjäisen näköinen. Seinillä töherryksiä, talot rapistuneet.

Pihlis taas on Pihlis. Ensituntumani Pihlikseen oli kun meinasin saada nyrkistä sen vuoksi, että seisoin bussipysäkillä.

Vierailija
4/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa mieluummin esim. Puistolan seutu, siellä on siistimpää pientaloaluetta. Ja hinnat Helsingin normihontoihin verrattuna kohtuulliset.

Puistolaan pääsee sekä junalla että bussilla. Malmille lyhyt matka isompiin kauppoihin.

Vierailija
5/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Savelassa asuneena, en voi suositella kyllä Puksua kenellekkään. Hyvin on rauhatonta ja epämääräistä porukkaa siellä. Kesäisin Vantaanjoen rannat täynnä hamppareita ja mitä ihmeellisempiä kulkijoita. Ei lasten kanssa mikään paras paikka asua.

ps. tämä oli minun mielipiteeni ;)

Vierailija
6/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsiperheen paikka. Lähinnä keski-ikäistä spurgua löytyy, tai vanhempaa ikänsä pihliksen seudulla asunutta väkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme