Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoulu sulki ovensa koska henkilökunta vatsataudissa, eikö nykypäivänä saada

Vierailija
24.11.2008 |

sijaisia tai ? No sitten myös minä jouduin olemaan pois töistä, koska meidän esikoululainen ei pärjää yksin vielä 4h ....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutuu odottamaan sen takia korvauksia kuukausia? En minä ainakaan, olen mieluummin työttömänä kotona

Vierailija
2/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vanhempia voi velvoittaa tuollaisessa tilanteessa jäämään kotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenhän ajattelit tuon hoitajan järjestää maanantai-aamuna kun vkl takana

Vierailija
4/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin noita sijaisiakin on hankalampi saada. Yksikään raskaana oleva sijainen ei esim. voi tulla päiväkotiin jossa on ollut lähiaikoina parvorokkoa. Ja sijaisethan ovat useimmiten juuri nuoria naisia eli raskauksiakin esiintyy normaalia enemmän.

Vierailija
5/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyse ESIKOULUSTA ei päivähoidosta.

Vierailija
6/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt kauheesti, mutta omia puoliaan on pakko osata pitää. Olivat varmaan hyvillään, kun hoidit itse lapsesi. En minä ainakaan olisi suostunut. Onkohan tuollainen toiminta lainvastaista?

Vierailija
7/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutuu odottamaan sen takia korvauksia kuukausia? En minä ainakaan, olen mieluummin työttömänä kotona

Vierailija
8/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovan kontaminoineet eskarin tilat ja tavarat ja haluavat välttää tartunnan leviämistä. Pyytävät siivoojalta perusteellisemman siivouksen sille vapaalle päivälle, jotta pöpöt talttuisivat.

Tai sitten ihan vaan sijaispula lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
9/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaisia tai ? No sitten myös minä jouduin olemaan pois töistä, koska meidän esikoululainen ei pärjää yksin vielä 4h ....

Olisitko sitten onnellinen kun ryhmässä työskentelisi vain yksi vakkari/sijainen ja jotain sattuisi?!? Lopunkaikeksi vanhemmilla on vastuu omista lapsistaan. Sullahan on muuten melko ihanteeellinen työaika :-)

Vierailija
10/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullinen henkilökunta olisi kyllä raahannut itsensä töihin vatsataudissakin ja tartuttanut sen lapsiinkin. Jotka olisivat voineet tuoda sen sinullekin kotiin tuliaisena. Olisit saanut olla itsekin töistä poissa enemmän kuin yhden päivän.

Minä nostaisin poliisitutkinnan sairastuneita hoitajia vastaan kun tuollatavalla lintsaavat töistään.

Ja vaatisin ehdottomasti korvauksia.

Vierailija
11/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan oikein, että päiväkodissa ollaan jämäköitä: jos ei ole hoitajia, niin ei myöskään leikitä, että "kyllä nuo parikymmentä eskari hoidetaan siinä sivussa". Henkilökunnan alimitoitus on turvallisuusriski sekä lapsille että hoitajille.

Vierailija
12/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jo alkaa huomaamaan. Hoitajista on PULAA! Ite hoitaja ja pian väsynyt semmonen, ku töitä on liikaa..

Vierailija
13/13 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tarkkaa, että sairaita lapsia ei päiväkotiin tuoda tartuttamaan toisia.

Kaveri ihmettelee, kun näkee räkänokkaisia lapsia suomen päiväkodeissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän