Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö kertomaan miehellenne kaikki mieltä painavat asiat?

Vierailija
28.02.2008 |

Mua alkaa pikkuhiljaa ahdistaa se, etten pysty avautumaan miehelleni kunnolla. Eilen yritin taas kertoa mieltä painavasta asiasta ja mies aikansa kuunneltuaan ehdotti terapeutille menemistä. Ilmeisesti ei sitten jaksa kuunnella mun murheita.

Onneksi on ystäviä, joille voi puhua, mutta olisihan se hyvä, jos pystyisi elämänkumppaninsa kanssa kaiken jakamaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä jos et sinä pysty. Koita kakistaa asiasi nopeasti, niin jaksaa mieskin kuunnella. Miehet ei yleensäkään kyllä jaksa mitään 2tunnin tilitystä...kuuluu miesten ominaisuuksiin(kaikkien!)

Vierailija
2/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa kantaa asiaan eikä ole enää mitään uutta sanottavaa? Ehkä siksi kehotti terapeutille menoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Sellaista asiaa ei vielä ole vastaan tullut josta en olisi voinut puhua. Samoin mies puhuu minulle.

Vierailija
4/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla suhteessa kaikki kunnossa? esim. luottamus

Vierailija
5/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni voin ihan hyvin. En todellakaan koe tarvitsevani ammattiauttajaa. Haluaisin miehen, jonka kanssa asioista voi puhua ilman, että toinen ahdistuu. Hän ei vain osaa olla mulle tukena.

Ja en ole hänelle koko ajan papattamassa. Yritin eilen puhua ja sitä edellisen kerran viime elokuussa. Että silleen...

ap

Vierailija
6/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tästä asiasta pitäisi puhua miehelle, eli kertoa mitä häneltä haluan (=kuuntelijan, en ongelmieni ratkaisijaa).

ap

Vierailija
7/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on asioita, joita jaan mieluummin esim. siskojeni tai ystävieni kanssa kuin mieheni. Silti minulla on luottamus kohdallaan puolisooni. Elämä ei ole niin yksinkertaista. Ehkäpä olisi hyvä, että juttelisit jonkun ammatti-ihmisen kanssa? Ei siitä ainakaan ole haittaa!

Vierailija
8/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos elämässä on sellaisia murheita ja paineita, jotka vaikuttavat omaan mielialaan (kotona minusta pitäisi saada ainakin hengähtää roolin vetämisestä) - olisi hyvä, että omalle aviopuolisolle pystyisi tällaisista asioista kertomaan. Ainakin tiettyyn rajaan asti. Ja että tämä puoliso tulisi sen verran vastaan, että ei kokonaan dumaisi tällaista vuoropuhetta.

Vierailija
9/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinun ehdotustasi, 11, koska et tunne minua :) Mutta voin vakuuttaa, etten todellakaan tarvitse terapeuttia.

Täytyisi varmaan vaan soittaa parhaalle ystävättärelle ja kertoa hänelle viimeisin mieltä painava asia. Ehkä tämä tilanne tuntuu nyt erityisen ahdistavalta, kun asumme ulkomailla, enkä ole nähnyt ystäviäni puoleen vuoteen.

Ja tottahan se on, ettei parisuhteen tarvitse täyttää kaikkia tarpeita... Onneksi on liuta ystäviä ja siskoja.

ap

Vierailija
10/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänelle on luonteenomaista alkaa heti etsiä ratkaisua ongelmaan. Mun mies on sanonut mulle samoin, kun hän turhautui siitä, ettei saanut ongelmaani postetuksi. Minäkään en ollut ammattiauttajan tarpeessa :) Juttelin sitten yhden sukulaisen kanssa.

Olen kyllä itse sellainen että puhun aina mieltäni painavista asioista ääneen, vaikka ne eivät mitään ongelmia minulle varsinaisesti olisikaan. Se on mun tapani käsitellä asioita. Mies taas ei ikinä tee niin, eikä tuota tapaa oikein ymmärrä :)

Vierailija
11/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vähän kärjistäen.

Vierailija
12/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme