Koulukiusauksista, kodinhoidontuista, morsiammeista, fleeseistä, gollegeista ja nompparelleista. Niistä on av-mammat tehty!
Kommentit (12)
Kiusaaminen on oikein, kiusaus on ruokaa.
Ei mulle ainakaan kodin hoitamisesta rahaa kelasta tuu.
Kiusaus = viettelys, viekoitus, houkutus, halu. tai RUOK. perunasuikalelaatikkoja, jotka on haudutettu kermassa.
Vierailija:
Ei mulle ainakaan kodin hoitamisesta rahaa kelasta tuu.
[b]koulukiusaus[/b] koulukiusaaminen
Otin sitten selvää asiasta, kun Iltalehdessä oli jokin otsikko, missä käytettiin sanaa ' koulukiusaus' . Se oli kuin olikin oikein.
Mutta tuo muoto pätee siis vain sanaan KOULUkiusaus. Jos puhutaan kiusaamisesta, niin silloin ei käytetä sanaa ' kiusaus' vaan ' kiusa' .
mammanen, mammaliini, äippä raha, kodin hoito tuki, viellä, elikkäs, siittä, kuullostaa, jaksuja, voimahali, huutis, postikset...
Koulukiusaus = koulukiusaaminen
Kiusaus 2 = kiusaaminen
Näistä on kiva väitellä. Tällaisella palstalla eivät pienet kirjoitusmokat hirveästi minua häiritse. :)
Vierailija:
Kiusaus 2 = kiusaaminen
Tätä en tiennytkään! Ja kuka sanoi, ettei AV:lla muka opi mitään uutta... ;-)
Näistä on kiva väitellä. Tällaisella palstalla eivät pienet kirjoitusmokat hirveästi minua häiritse. :)
Nimenomaan :)
Meillä oli sitä usein koulussa ruokana. Janssoninkiusauksen tyylistä mutta kala oli vissiin silakkaa tms. anjoviksen sijaan.
Kiusaaminen sanana yleensä ei taivu muotoon ' kiusaus' vaan ' kiusa' , mutta ' koulukiusaus' on poikkeus.