Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin! Keinoja pinoon. ov

Vierailija
28.02.2008 |

Miten saan synnytyksen " käynnistettyä" ? Vinkkejä nyt!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko viikkoja?

Vierailija
2/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että meitä on muitakin. :)

Milläs viikoilla olet?

Sehän on ihan saletti juttu että vaikka mitä tekisit niin käynnistettyä et saa ellei aika oo kypsä.

Toki voi kokeilla, saunaa, seksiä, siivousta yms... mutta kaks jo ennestään maailmaan värkänneenä voin sanoa että apua niistä ei ainakaan mulle ollut. :P

Vyöhyketerapiaa voin suositella.

Ite oon just korvapuusteja leipomassa, joku mamma tais täällä mainostaa että se sai synnytyksen käyntiin, näin ku on epätoivoinen nii kokeilee vaikka sit sitä! :)

Ei muuta ku lykkyä pyttyyn, kyllä se siitä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun oli kontrollikäynti ja muutama eri henkilö tarkisteli tilannetta niin huppis käyntiin lähti.

Vierailija
4/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen meni yli... Mutta nyt on vauva jo kiinnittynyt tukevasti ja todella alhaalla. Kohdunsuu on pehmeä, mutta ilmeisesti aina vain kiinni...

Vai että korvapuusteja, hmm... :D

Olen kuullut, et siiderikin vois tepsiä? Tietääkö joku miten se muka auttais? -ap-

Vierailija
5/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sörkkimään, kun voi samalla aiheuttaa tulehduksen...

Vierailija
6/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilanne se että sormelle auki, kaulaa se 3cm jäljellä mutta pehmentynyt. Ja vauva on laskeutunu...

Ajattelin tuossa leipomisen jälkeen rimpauttaa sille vyöhyketerapeutille ja kysäistä aikaa, toisen kohdalla nimittäin kävin ja luulen että se auttoi synnytyksen alkuun 39+4, esikoinen kun meni yli la:n.

Pelkona on suurikokoinen vauva (edelliset 4,5kg) joten ois kiva kun syntyis ennen la:ta ettei kovin kerkeis kasvaa.

-3-

Vierailija
7/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pehmeä ja lyhentynyt kaula, aina vaan kiinni. Sitten 40+2 syntyi, käynnistyi itsellään. Ei auttaneet kopeloinnit eikä mitkään kotikeinot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme