Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Monelta aamulla herätys?
Kommentit (7)
Ei oo tällä viikolla mitään väliä, millon herätään kun on lomalomalomalomalomaloma=)))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sori kun huusin, olen sitä tuuletellut koko päivän...
Ekaluokkalainen kouluun yhdeksäksi; itse jään kotiin työstämään graduani, joten ei hirveä aamurumba edessä. Laitan koululaisen koulutielle, keitän pannullisen kahvia ja sitten läjähdän tietokoneen eteen. Jossain vaiheessa käyn sitten suihkussa...Onneksi on suklaata kaapissa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varasin kampaajaan puolille päivin.
Alue: Aihe vapaa
Eikä väsytä yhtään.