Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle laitettiin eilen hormonikierukka

Vierailija
27.02.2008 |

Ja turhaan oli peloteltu miten sen laitto sattuu! Laitto ei kyllä tuntunut juuri yhtään miltään. Siinä vaiheessa kun kohtu aluksi mitattiin, tunsin jotain, mutta kipeää sekään ei ottanut.

Lisäksi mulle oli kerrottu, ettei kierukkaa voi laittaa kuin kuukautisten aikana ja mua öklötti jo ajatuskin, että joudun gynen ronattavaksi vuotavana. Sekään väite ei pitänyt paikkaansa, sen voi laittaa muunakin kierron päivänä, jos on varma ettei ole raskaana.

Jes, eli tämä teille muillekin tiedoksi jotka olette joutuneet kauhujuttuja kuuntelemaan :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierron 7 päivä tais olla menossa:)

Ei sattunut, vähän tuntui ku jotain ronklattiin..Pikkujuttu, iso ilo:)

Vierailija
2/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin kolme viikkoa sitten ja olin ihan paniikis, kun olin kuullu juttuja, että se sattuu tosi paljon. Niin ei sattunut yhtään! ihan turhaan oon siirtäny pari vuotta sen laittamista, olis ihan hyvin voinu laitattaa jo heti synnytyksen jälkeen eikä turhaan kärsiä kondomien kans..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin kierukka silloin, kun söin pillereitä: lopetin vaan pillerit samana päivänä. Ei siis vuodon aikana minullekaan. Eikä sattunut, vähän nipisti.

Sehän siinä on, että jos tällaisilla palstoilla kyselee kokemuksia, niin he etenkin vastaavat, joilla on huono kokemus. Neutraaleja kokemuksia ei välttämättä jaksa alkaa raapustamaan ollenkaan...

Vierailija
4/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten jo sattukin sen edestä..

Vierailija
5/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä ole koskaan synnyttänyt alateitse.