Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi synnärillä pidetään hirveitä VERKKOALUSHOUSUJA?

Vierailija
27.02.2008 |

Kävin juuri synnyttämässä esikoiseni enkä etukäteen tiennyt tai osannut varautua siihen, että synnytyksen jälkeen puettiin päälle järkyttävät reikäiset verkkoalushousut. Tietääkö joku miksi tällaisia alushousuja pidetääne eli mikä ihmeen hyöty niistä voi olla? Minusta ne oli tosi epämukavat ja ne hiersivät tympeästi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne oli päin vastoin mukavat, pehmeät ja kiristämättömät. Ovat varmasti myös edullisia, niiden hävikki on iso.

Vierailija
2/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustavat hyvin ja sopivat siis kaiken kokoisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ole pakko pitää. Voi jösses taas kerran.

Vierailija
4/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä ainakin ihan tavalliset sairaalan alushousut.

Vierailija
5/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli HELPPOA pitää sairaalan housuja, takkeja paitoja ym. kun maito nousi, alapää valui ja hikoilutti. Vaihdoin niin usein kuin huvitti eikä tarvinnut pesusta huolehtia.

Vierailija
6/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kävin juuri synnyttämässä esikoiseni enkä etukäteen tiennyt tai osannut varautua siihen, että synnytyksen jälkeen puettiin päälle järkyttävät reikäiset verkkoalushousut. Tietääkö joku miksi tällaisia alushousuja pidetääne eli mikä ihmeen hyöty niistä voi olla? Minusta ne oli tosi epämukavat ja ne hiersivät tympeästi.

että ne joustavat, koska synnytyksen jälkeen käytetään niitä isoja siteitä, niin ei voi olla tiukkoja. On eri kokoisia naisia, niin sen takia samojen housujen on sovittava monelle eri naiselle, kyllähän ne pestään ja samoja housuja käyttävät vaikka kuinka monet äidit. Eivät kaikki ole samankokoisia.

Ja minulla ainakin tuli vatsan seudulle turvotusta valtavasti, jouduin ottamaan tuollaisia housuja kotiinkin, koska en es mes mahtunut kotiin lähtiessäni odotushousuihin, joita käytin kun olin 6kk raskaana.

Vierailija
7/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison siteen kanssa mukavat, pysyi side paikoillaan ja viel sekin, et kukaan ei halunnut niitä rumiluksia viedä kotiinsa, hävikki olematon. :)

Saapi viedä omat stringit jos ei kelpaa. Ja sit peset niitä kanssa ja vaihdat joka vessareissulla pahimmillaan.

Vierailija
8/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt edes verkkohousuja.

Vierailija
9/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että ne joustavat, koska synnytyksen jälkeen käytetään niitä isoja siteitä, niin ei voi olla tiukkoja. On eri kokoisia naisia, niin sen takia samojen housujen on sovittava monelle eri naiselle, kyllähän ne pestään ja samoja housuja käyttävät vaikka kuinka monet äidit. Eivät kaikki ole samankokoisia.

Vierailija
10/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi nyt edes verkkohousuja.

Vierailija
11/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia sairaalamallin alushousuja vain. Sellaisia niinku vauvoilla on mutta julmetun paljon isompia. :) Kyllä niihin mahtuu vaipat ja siteet ihan kevyesti. Ja niitä on eri kokoisia.

Ja mua harmitti kun olin oottanut niitä kuuluisia verkkohousuja. :D Enkä sitten saanutkaan sellasia...

Vierailija
12/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tavallisia sairaalamallin alushousuja vain. Sellaisia niinku vauvoilla on mutta julmetun paljon isompia. :) Kyllä niihin mahtuu vaipat ja siteet ihan kevyesti. Ja niitä on eri kokoisia.

Ja mua harmitti kun olin oottanut niitä kuuluisia verkkohousuja. :D Enkä sitten saanutkaan sellasia...

Minulle tuli ainakin pari kertaa vessassa tilanne että alushousutkin olivat ihan veressä (sängyssä tunsin että nyt valahti verta yli ja hivuttauduin varovasti vessaan), onneksi niitä verkkohousuja oli aina siinä käden ulottuvilla. Vaikeampaa on varastoida monen eri kokoisia alushousuja vessaan

Vierailija
13/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättärillä on ja ne pestään. Itsellä oli haava mahassa ja verkkopökät olivat painamattomat+ilmastointi pelasi haavan suhteen. Eihän ne kauniit ole mutta ihan mukavat päällä sen

patjasiteen kanssa.

Vierailija
14/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kohdalla mies toi mulle läjän omia alushousuja. Tokan kohdalla kokeilin verkkoja, ihan kamalat! Pidin niitä jättivauvan housuja kun oli niin paljon vuotoja, että läikkyi yli.

Vierailija
15/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärölle solmittiin kuminauha ja siteet kiinnitettiin siihen molemmista päistä. Siteessä oli sellaiset paperinarut. Päälle vedettiin sitten sellaiset löysät normisairaalahousut.

Sanoisin, että ne verkkohousut on huomattavasti helpommat ja mukavammat päällä.

Vierailija
16/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin laitettiin kuminauha vyötäröllä ja siihen solmittiin se side. Joten olin oikein iloinen niistä verkkohousuista mitkä sain kuopuksen syntymän jälkeen :)

Tosin mulla oli omat pikkarit mukana, olin päättänyt että sitä kuminauha-hässäkkään en enää pidä. Omat jäi käyttämättä, mun mielestä ne oli mukavat päällä ne verkkokalsongit.

Vierailija
17/17 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa pidettiin sidevyötä (iso kuminauha) johon sidottiin iso side. Mitään housuja ei saanut pitää. Siinä se side keikkui narun varassa haaruksissa ja vuoto osui siihen jos osui. Usein oli sänky veressä. Joku yritti laittaa omat housut, mutta tuli tiukka käsky ottaa ne pois. Minkäänlaisia housuja ei saanut pitää, että alapää paranisi paremmin. Se se alentavaa oli, kun piti hiihdellä käytävillä lyhyehkössä paidassa ilman housuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän