Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussi meinasi ajaa tänään minun ja lasten päälle.

Vierailija
26.02.2008 |

Oltiin ajamassa tänä aamuna lasten (3kpl) kanssa kauppaan, kun vastaan tuli bussi. Jostain ihme syystä just vähän ennen meitä bussi koukkasi ajaman ihan keskelle tietä. Onneksi ehdin väistää. Minun auton toinen eturengas meni jalkakäytävän puolelle väistäessä, onneksi siinä jalkakäytävällä ei ollut sillon ketään.

Ahdistaa ihan ajatella miten olisi voinut käydä joko meille tai jollekin jalankulkijalle :/

Olisi vaan kiva tietää mitä sen bussikuskin päässä liikkui!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan, hyvä ettei käynyt mitenkään. Kyllä nuo läheltä-piti-tilanteet aina säikäyttävät.

Vierailija
2/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muuten vaan kirjoitin ja purin asiaa tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eteen tuli liikenneympyrässä kerran iso rekka. Mä jouduin tekemään lukkojarrutuksen, säikähdin aivan sikana.

Mä huomasin tottakai sen ison rekan jo kun se lähestyi ympyrää, olin itse jo sinne ajamassa ja kerkesin ennen rekkaa ja näytti siltä että rekka normaalisti pysähtyy ja antaa mun mennä, niinkuin olisi kuulunut. Rekka ihan selvästi hidasti lähestyessä, mutta ei, siihen mun eteen vaan ihan pokkana.

Mun takana tuli toinen auto, joka onneksi ei persuksiini ajanut, kun jarrutin. Oli ilmeisesti hänkin rekan huomioinut.

Mä myös mietin jonkun aikaa että, eikö se oikeesti nähnyt mua? vai oliko se vaan törkeä ja piittaamaton, joka isomman oikudella ajoi toisen eteen törkeesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän