Mä olen hirveän ylpeä siitä, että mulla on jo 5-vuotias tyttö!
Fiksu, kaunis ja mukava! Tänään kävelimme pitkät reissut kaupungilla yhdessä vain jutustellen ja tuli mieletön onnen tunne siitä, että minulla on tuo ihana ihminen elämässäni.
Meillä on myös maailman ihanin pieni poika, josta olen tosi ylpeä. Tänään kun tulimme kotiin kaupungilta ja poika 3v yritti jotain lällättää isosiskolleen, tyttö kääntyi minuun päin ja kuiskasi: Ei me tyttöset tuosta välitetä, eihän? (yleensä provosoituu kahdessa sekuntissa, mutta ehkä yhteinen aika teki tehtävänsä. Ainakin hetkeksi.)
:)
Kommentit (16)
äiskän kanssa kaupunkireissulla. Ovat ihan " aikuisia" vaikka kotona muiden siskojen kanssa sitten ovatkin millaisia villi-ihmisiä tahansa ; )
Viime aikoina on ilahduttanut erityisesti hyvä huumorintaju. Joka päivä ihmettelen ja ihastelen onnekkuuttani.
Pienten poikien kanssa kun ei voi keskustella. Joopa joo.
Kun pikkuveli kiukkusi yks päivä, poika kääntyi minuun päin ja sanoi " pikkuveljellä on tänään vain hieman huono päivä" .
Joskus he ovat niin pikkuvanhoja...
Pari vastaajaa ymmärsi sentään pointtini...
ap
Täällä ei myöskään saa olla raivoissaan ihanien lasten teosta.
Ap, nauti noista hetkistä =)
Minullakin on ihanat lapset, tarkemmin sanoen viisi ihanaa lasta. Kaksi koululaista, esikoululainen ja kaksi neljän vanhaa.
kyllähän sinä sen tiedät, että jos av:lla voidaan joku asia ymmärtää väärin, niin se ymmärretään väärin. Ei Murphyn laki, vaan Av:n laki.
kaikilla vanhemmillahan on kauniit, fiksut ja ihanat lapset! Eikö sinulla ole?? Olen hyvin tietoinen siitä, ettei minusta maailman fiksuin ja ihanin lapsi ole sitä samaa muille.
ap
onko onnellisuuden ilmaisu " pätemistä" ? Minusta ap:n viesti kertoi vain hänen tunteistaan. Tunne on tunne.
Vierailija:
ovat just sitä white trashia kellä on aina voice tai mtv päällä kotona. :D
Ap toihan on vaan ihanaa!
Mukava, leppoisa viesti. Minusta on kiva lukea toisten onnenhetkistä lastensa kanssa.
Kivojen, myönteisten juttujen kertominen omista lapsista ei ilmeisestikään kuulu niihin, joten voisitko valottaa tulevaisuuden varalle mitä ne sallitut aiheet ovat. Kiitos!!!
Hyvä että olet onnellinen ja tulet sen tänne jakamaan meidän kanssamme. Vastasin kasille. t. 10
ovat just sitä white trashia kellä on aina voice tai mtv päällä kotona. :D
Ap toihan on vaan ihanaa!