?++? PIKKUKAKKOSET vko 48 (24. - 30.11.2008) ?++?
RITU-74
nyt tiedän
sitten senkin, millainen on haamu!
Eli tänä aamuna testasin ja kolmessa minuutissa ilmestyi Apteekin omaan testiin haamuviiva. Eli ei mikään roskishaamu vaan ihan sallitussa ajassa, mutta ei vahvistunut kunnon viivaksi....
Menkat ei oo siis alkaneet, vaikka senkaltaisia tuntemuksia on aika ajoin ollut.
Soffulle pahoittelut tädin tulosta. :-( Ikävää ja turhauttavaa.
Mutta mutta..... mä kai menen hakeen apteekista uusia testejä, ehkä herkempiä kuin tuo Apteekin oma. MItä suosittelette? Haluan jo huomen aamulla testata uudelleen ............ kun en vielä osaa enkä uskalla tuon haamun perusteella luvata itselleni, että oikeesti oon raskaana. Kun ei juuri mitään tuntemuksiakaan ole asiasta. Väsy on koko ajan, mutta oon aatellu sen johtuvan flunssasta.
Tämä mun kirjoitus tuli nyt tähän viimeviikkoseen pinoon, mutta oli kiire vastata (seliseli) enkä halunnut opetella kopioimaan vanhaa pinoa linkiksi.... ;)
Ritu kp30/26-28 yk2
Kommentit (29)
... eli huonosti kävi, tänään lääkärineuvolassa ei sykettä löytynyt, asia tarkistettiin vielä sairaalassa synnärinpolilla ja tuomio oli sama. Sain jo ekan tabletin ja lauantaina sairaalaan saamaan loput lääkkeet. Maailma on aika musta...
Ritulle onnea plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan!!!
RokkiMamille isot lohtuhalaukset! Menee ihan sanattomaksi kun tämmöstä tapahtuu. Että miks ei missään vaiheessa raskautta vois saada olla rauhassa onnellinen vaan koko ajan pitää pelätä.... voi kurjuus. En osaa lohduttaa eikä varmaan osaa kukaan, mutta kuitenkin toivon voimia tulevaan...
Kiitos onnitteluista. Kyllä tässä vielä niiiin hataralla pohjalla liikutaan, että ihan realistinen kuva mulla on epäonnistumisen mahdollisuudesta. Toivotaan kuitenkin parasta.
RokkiMamille lämmin halaus ja pahoittelut tapahtuneesta. Hankala löytää sopivia sanoja, mut tiiät varmaan mitä me kaikki täällä haluttais sulle sanoa.
Ritulle onnittelut!! Tarrasukkia vaan sinnepäin.
Itellä vähän epäluuloinen olo, aloin miettimään että josko ne eiliset tuntemukset olikin vasta oviskipuja, mut limat löyty kyllä jo viikonloppuna, eilen ei ollenkaan. Saa nähä mitä tää on.
Koko vauvakuume menee kyllä ihan ylös alas, nyt on taas matalampi vaihe kun tuli miehen kans vähän sanailtua tuosta että kun kaikki siis ihan kaikki tuntuu nykyään jäävän mun tehtäväksi. Hän ei halua tytön iltatoimiakaan tehdä siksi kun "mä oon niin hyvä siinä" eli toisinsanoen ei viiti. Hyvin oon sinänsä kyllä jaksanut, mut välillä tulee totaalisia notkahduksia. Meillä mies käy päivät töissä ja illat puurtaa autotalliraksan parissa, niin väkiselläkin mulle jää tuo tytön hoito ihan kokonaan. Tänäiltana olis ollu sellanen tilanne että mies ei menny raksalle, vaan oli sisällä mut silti ei voinut juurikaan osallistua... aaaaaaaaargh. En haluais kuulostaa valittajalta, mukavahan typyä on hoitaa, meidän rakas nappulahan se, mutta ei tuo mun mies varmaan todellakaan tajua miten hyvää mulle tekis välillä olla ihan itsekseenkin.
Joo nyt ei muuta, telkun pariin...
Tolleroinen
RokkiMami: On vaikea toisen sanoin kuvailla miltä tuntuu, mutta itselläni on nyt ainakin tosi sellainen paha olo sinun puolesta. Voimia sinulle ja jaksamista.!! Toivotaan että kaikki menee nyt hyvin mitä tuohon operaation liittyy.....=)
Täällä omanapa rintamalla ei sen kummempia... Tässä kärvistellään ensi viikkoon ja katsotaan mitä tuleman pitää.. Testailemaan en rupea kuin ensi viikon perjantaina aikaisintaan.....hui miten pitkä aika. =( No nyt menee viikonloppu nopsaa ja sit töihin, no sit on perjantai... Tällälailla positiivisesti ajateltuna. Jotenkin on sellainen turvottava olo. Vaikka tuntuu että olen syönyt nykyisin tosi vähän, mutta maha on siitä huolimatta jotenkin omituinen.... On sellainen "lyllerö"olo, vaikka painoa minulla ei ole kuin 60kg. ( No sainpahan tuonkin väännettyä jonkin sortin raskaus oireeksi...=))
Mukavaa viikonloppua kaikille... Minun kirjoittelut voi olla vähissä viikonlopun aikana....
Liisa06 kp 20/26-30
ROKKIMAMI
Voimahalit sinne sulle! Oikeen nousi karvat pystyyn, kun luin sun viestin.. NYYH!!
ON
Eipä tarvinnu käyttää raskaustestejä tässä kuussa.. Täti tuli aamulla.. Eli nyt sitten lähdetään tähtäämään meille syyskuu-vauvaa. Masentaa, mutta no ei auta itku markkinoilla!!
=) Lisbet, kp 1/26-31 yk 5.
Tosi mälsää, Lisbet, että taas tuli täti kylään. :(
Juteltiin illalla miehen kanssa tästä plussasta ja odotuksesta. Kyllä se on jännä seurata, miten uusi aviomieheni kasvaa isyyteen. Ei se ole yhtään sama, vaikka mulla on jo 9-v poika, vaan kyllä oma lapsi tekee hänestä vasta isän. Oli kyllä ihan innoissaan ja hämillään ja melkein hihkui. ;) Täytyy illaksi ostaa jotain hyvää syötävää, niin voidaan ns. juhlistaa tätä "pientä alkua". Pojalleni en tahdo vielä vähään aikaa kertoa, ettei tule sitten ihmettelyä ja pettymystä, jos menee kesken. Toki kesken voi mennä missä vaiheessa vaan, niinku ollaan tässä just jouduttu toteamaan :( mutta sanotaanko, että kriittisemmän vaiheen yli kun päästään niin sitten voin kertoa. Hän on joka tapauksessa luvannut alkaa heti valmentamaan tulevasta vauvasta yleisurheilijaa. :D Eikä me olla edes puhuttu vauvan yrittämisestä, hän on sen itse oivaltanut, että kun kerran mentiin naimisiin niin sitten rupee tuleen vauvojakin. Kysyi heti hääyön jälkeen multa ja mieheltä, että "NO, kumpi tulee, tyttö vai poika?". :D Ei siihen voin ku nauraa.
Hyvää viikonloppua kaikille meille ihanille naisille! Lohtua sitä tarvitseville, isoja haluja kriittisiä hetkiä eläville ja piinailijoille kärsivällisyyttä!
Ritu rv 4+
Moi,
ei voi kuin aloittaa ON!
Torstaina olin jo varma että kuukautiset alkaa, pientä tihuttelua oli ollut muutaman päivän ajan jo. No sitten se loppui ihan kokonaan ja kun oli pikkujoulut eilen, testasin eilen kp29/28-30, että tietää uskaltaako ottaa mitään. No ei uskaltanut, Clearbluen digitaalinen testi läväytti Gravid - Raskaana ennenkuin kerkesin edes korkkia laittaa testiin takaisin.
Laskettu aika olisi sitten jotakin 7.8. 2009 paikkeilla. Jiihaa!!!
Tosin hiukan se huolestuttaa, että vaikka tässä kierrossa alussa oli vankka usko, se hiipui kun pikku tihuttelut ja kuukautisten alkamisolo alkoi jo noin viikko sitten ja olen tällä viikolla juonut kahteen kertaan kaksi lasia viiniä. On ollut kaikenlaisia illallisia ja kun oli semmoinen olo, että en tosiaankaan voi olla raskaana kun kuukautiset alkavat ihan justiin, niin otin sitten ne vajaat pari lasia. En varmaan oo eka enkä vika, ja jotkuthan eivät edes tietoisesti yritä lasta, eli eivät tiedä välttää mitään joten varmaan on muitakin mutta ei nyt kuitenkaan tietty ihan paras juttu ole. Tosin mulla oli kyllä sama ekaakin odottaessa, pari kertaa lasillinen tuli otettua.
Juu, mutta se tästä omasta navasta. Joko sitä uskaltaisi odotuspuolelle... en tiedä... jos vielä hetken tässä roikkuisi...
RITU ONNEA! Meillä on sitten melkein sama laskettu aika. Niitä kuuluisia tarrasukkia nyt oikein oikein paljon molemmille!!!!!
ROKKIMAMI Voi ei, miten hirveän ikävää. Jaksamista sinulle. Toivottavasti pian voit jo palata näille palstoille ja etenkin tuonne seuraavalle palstalle. Kaikkea hyvää sinulle!!!!!!
t
Sinisini
Sori mä loistan nyt poissaolevana varmaan tiistai-iltaan saakka. Oon vaihtamassa työpaikkaa ja mulla on tosi paljon miinustunteja ja oon kiriny niitä hulluna kiinni et saan kuitenki vikan palkan ihan normina. Täl viikolki tulee tehtyä se 52h. Huomenna on siis vika päivä vanhas duunis ja heti maanantai aamuna alotan uudes. Tiistaina pääsen sitte varmaan enemmän porisee ku meen yöksi töihin. Luen sitte paremmin pinot!
Sen verran ehdin selata että Ritu ja Sinisini oli plussanneet. ONNEA ihan tuhannesti! Todella mahtavia uutisia!
Ja Rokkimamille suuret sympatiahalit! Aika pitkälle jo ehdit kuitenkin...=( Oon tosi pahoillani!
Mun kierto on menos jossain 6/27 ehkä. en oo ees laskenu ku on ollu jotenki niin kiireistä tää viikko. Mutta ens viikolal rauhottuu ku pääsen normaaliin työrytmiin. Mut nyt saunaan ja käpertyy miehen syliin. En oo nähny sitäkään aikoihin. Kääk!
soffuliini
ps . päivitän tota esittelypinoa sit vaikka ti-yönä... =)
onnitteluista!!
Liisa: Hormonikierukka otettiin pois lokakuun alkupuolella ja siitä asti yritettiin. Sen jälkeen tuli yhdet luomumenkat ja heti sen jälkeen tärppäsi. Eli tavallaan yk2 mutta toisaalta yk1, koska pidin sitä kierukan poisottamisen jälkeistä kiertoa vielä ns. epänormaalina, koska kierron alkupäivinä oli vielä kierukka mukana.
Todellakin odotan, että tuo menkkakipu häipyy pois. Se nimittäin vaivaa alitajuisesti.
Ritu rv4+4