Noloin kännisekoilusi?
Itse vieläkin punastelen yksinäni kun mietin erästä baarireissua 10 vuoden takaa. Olen todella harvoin sananmukaisesti kännissä. Muutaman oluen tai siiderin otan pieneen huppeliin saakka, mutta siihen se yleensä jää. No, tän yhden baarireissun aikana jostain ihmeellisestä syystä humalluin niin, että muistikuvia ei ole juuri kuin siitä, kun kännissä kuin käki tipuin baarin vessanpöntöltä paljain persein pöntön viereen lattialle... Voitte kuvitella ne vessan lattiat ei ole siisteimmästä päästä. No siinä suunnilleen kusisilla housuilla menin baarin puolelle ja tipuin samantien korkealta baarijakkaralta takaraivolleni keskelle tanssilattiaa. Jollekin toi voi olla jokaviikkoista ja ei niin noloa, mutta MULLE se oli todella noloa. Jumankauta sitä morkkista kun aamulla heräs...
Kommentit (4)
ja sieltä poket on tullut kantaa mut pihalle.
läheskään noloin. En vaan niitä halua kirjoittaa.
Toooosi styleä.
II Komea mies tarjosi juomat, oksensin hänen eteensä pöydälle.
III Pissin pankkiautomaatin edessä ja kaaduin pylly paljaana kadulle makaamaan. Oli jäistä enkä päässyt ylös. Kyllä ihimiset kahto.
Oksentelin poikaystäväni vanhempien kotona ihan taju kankaalla ja jouduin kylppärin lattialle yöksi nukkumaan. Huhhuh miten noloa!!!