HÖH! Saiko joku muukin Ticketiltä sadeasuja vaikka tilasi light rain settejä??
Nyt kyllä ottaa päähän, äsken tuli paketti ja olin tilannut 2 pukua ajateelen että tässä kevääksi lapsille puvut...vaan olivatpa kuulemma välikausipuvut loppu ja kysymättä vaihtaneet tilalle ne kumimaiset sadepuvut, höh ja pöh! Ei tarvita tällaisia pukuja, sadevaatteet jo on ja vaikka halpoja olivatkin olisivta voineet miekestäni kysyä asiakkaalta ensin haluanko vaihtaa tilaukseni tällaisiin...vähän sama kuin tilaisi villapaidan ja saisikin keinokuituisen tilalle ;-)
Kommentit (27)
Sain pakettini tänään, mutta petyin täydellisesti. Paketissa pelkkä takki, eikä housuja lainkaan. Laitoin kiukkuisen palautteen.
vaaleansinisen tilalle - materiali?
sain eilen tosi nopeasti vastauksen viestiini kun kyselin pukuani. Tilaus tehty 15.2. n. klo 13-14. Vastasivat, että puku on lähetetty viime perjantaina. Tilasin Lipstick Red:n koossa 104. Toivottavasti huomenna UPS:lta soittavat puvusta.
Meilin lähetin osoitteeseen ordre@ticket2heaven.dk ja sain vastauksen reilussa tunnissa.
Sain juuri pahoittelu viestin Ticketiltä ja antoivat heidän suomalaisen " agentin" osoitteen johon voi puvun palauttaa. Lisäksi pyysivät pankkitietoja, johon palauttavat puvun kustannukset. Hankalaksi menee tämäkin sotku, kumpa olisivat vain ilmoittaneet, että vanhat puvut on loppu...
Myös mä sain 100dk option seuraavaan tilaukseen, jota tuskin koskaan tulee.
Tänne ei ole mitään pukua vielä(kään) tullut eikä Visaakaan ole veloitettu. Tilattu siis la 16.2. enkä ole sen koommin ollut yhteydessä kehenkään. Paitsi teihin;)
Eka ajattelin että voi hemmetti jos tuleekin joku sukelluspuku, mutta hetken harkinnan jälkeen ajattelin, että se saattaakin tulla ihan tarpeeseen. Tosin kurahousut ja -takkiyhdistelmä VAALEANpunaisena ei ole se, jota ihan eka lähtisin hankkimaan:/
Summa summarun so far (sillä tämä tilanne jos mikä elää;) Huutis ei tulekaan olemaan täynnä light settejä vaan kumipukuja:DDD
Tein kanssa tilauksen lauantaina (16.2) klo 8.48=)
Mitään ei ole kuulunut. Ei sähköpostia, ei tilin veloituksia, eikä tietenkään itse pakettia! Tilasin kolme light settiä ja kolme toppatakkia.
eli jos on reilu niin koko 74cm voisi myös käydä ja se punainen myös...