Kata Kärkkäinen, onkohan itse
kirjoittanut omat kirjansa? Katsoin eilen Voimalan ja tuli vaan sellanen tunne..
Kommentit (13)
en syytellyt, totesin vain
Mites hänestä tullut niin moniosaaja? maalaa, kirjoittaa
Sellanen diili hyödyttäisi sekä häntä että oikeaa kirjailijaa. Kummempaakin on tapahtunut
Luotan intuitioon ja näin luulen
Hölmöä uskoa kaikki sumeilematta
Hyvä herättää keskustelua aiheesta
keskustelu asiasta ei loukkaa ketään. Miksi hermostut?
monella taiteen alalla. Esim. Hollywood-näyttelijöissä on superhyviä näyttelijöitä, jotka laulavat, tanssivat suvereenisti ja osaavat sen lisäksi ohjata ja tuottaa. Moni on sen lisäksi vielä huipputason amatöörimaalari jne.
Näin lienee kyse myös Kata Kärkkäisen kohdalla. Ihan ok, muttei häikäise. Ei taidemaalaus ja kirjoittaminen sulje toisiaan pois...
toki voi pystyä kirjoittamaan. Tarkoitin ja puhuin vaan vaistosta joka minulle tuli... epäilen edelleen
Kata minusta kaunis, olen nähnyt pari kertaa livenäkin. Pelkkää hyvää sanottavaa muuten
Se narsismista kertova jonka nimeä en edes muista. Tosin kässäreitä osaa tehdä. Minä ja Morrison-elokuvast pidin. Kirjan perusteella kuitenkaan en ihmettele, jos ei ole tervetullut kirjailijaliittoon.
ja voin sanoa ettei mikään ruudin keksijä ole.. Itse en myöskään olis kovin vakuuttunut hänen " lahjoistaan" ..
Mensan testi tosin mittaa vain loogista kuviopäättelyä, mutta silti.
mutta ei ainakaan kirjailijana vakuuta minua. Olen lukenut häneltä kaksi kirjaa, joista toinen oli niin käsittämättömän kliseinen että oli pakko jättää kesken.
kaikki julkisuus +. Moni varmasti ostaa kirjan ja lukee
Kriittisyys hyvästä.
Muistatteko lauluduo Milli&Vanilli? Saman tapainen tapaus. Playbaciä vaan lauloivat. Huijaus.
Onhan toi kirjoittanut muutamia käsikirjoituksiakin. Ja hyviä sellaisia.