Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Midänpä digiboxi valitsee itse mitä antaa tallentaa

Vierailija
25.02.2008 |

Yhtään Wallanderia ei ole tallentanut, yhtä elokuvaa olen yrittänyt canalilta tallentaa jo kolme kertaa ja kerran tallensi ja silloinkin kuva oli vaan sekaisia pikseleitä, toisella kertaa tallensi 7 minuuttia alusta ja kerran ei ollenkaan. CSI Miamia sensuroi rankasti, joskus saattaa tulla muutama minsa mutta useimmiten ei mitään. Ja kyseessä on yli 500 euroa maksanut kahdelta kanavalta samanaikaisesti tallentava boxi, huvittaa jo pikkasen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo maksanutkaan kuin 39¿. Mutta aika usein esittää eri ohjelmia kuin haluaisin katsella.

Vierailija
2/7 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on sähkömies, mutta eipä tilanne ole muuttunut miksikään vaikka on kaikki asetukset ja viritykset ja päivitykset tarkistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun mies on sähkömies, mutta eipä tilanne ole muuttunut miksikään vaikka on kaikki asetukset ja viritykset ja päivitykset tarkistettu.

Silti minä hallinnoin meidän teknisiä laitteitamme täällä kotona. Taloihin osaa kyllä vetää sähköpiuhoja, mutta tietokoneista ja hifilaitteista ei ymmärrä mitään. Huvitti kun anoppi soitti ja pyysi poikaansa mukaan digiboksia ostamaan, vaikka minä niistä kyllä tietäisin paljon enemmän kuin mieheni.

Vierailija
4/7 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee toiseen kohtaan, tekee siis lenkin? Ei hoksannu meidän suvussa sähköinsinöörikään sellaista laittaa. :)

Vierailija
5/7 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja menee toiseen kohtaan, tekee siis lenkin? Ei hoksannu meidän suvussa sähköinsinöörikään sellaista laittaa. :)

Vierailija
6/7 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa pyhästi niiden miesten taitoihin.

Vierailija
7/7 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätösjaksoja. Pikkasen ketuttaa kun on seurannut sarjaa ja sitten ratkaisu jää näkemättä. Viime Selviytyjät näimme puolivälistä kun jätimme digiboksin itse teosta kiinni. On noita muitakin, mutta ihmetyttää tuo päätösjaksoihin kasaanutminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi