Reima casual, poikien värit (koko n 130)?
Minkä värisiä mahtavat olla tänä vuonna? Muistanko oikein, että olivat viime vuonna plussa-tarjouksessa citymarketeissa jossakin kuussa? Mielenkiinto heräsi kun ilmeisesti hylkivät suhteellisen hyvin vettä.
Kommentit (3)
ainakin moneen JJ liikkeeseen. Tosta nimestä en ole sata varma mutta se takki jossa Reiman sivuilla on vaaleansininen pääväritys ja ruskea ja valkoinen paksu ' raita' kummassakin hihassa. En sitten tiedä onko pääväri ruskea vai oranssi :-/ Itse oranssista haaveilen.
Enpä tajunnut tarkistaa reiman sivuilta noita värejä, ihan mukaviahan sieltä löytyi, jopa muutakin kuin ruskeaa. 70- luvulla olen jo kyllästynyt retroväreihin, kiva, että löytyy perussinisiäkin. Niin nämä mielipiteet menevät äideillä ristiin. Nuo casualit saattaisivat jopa kestää eskarilaisen ja tokaluokkalaisen välillä älyvapaatkin leikit. Kosteussuojan ei tarvitsekaan olla 100% kun eivät kuitenkaan maassa möyryä tuntikaupalla. En aikasempina vuosina ole ymmärtänyt, että niissä on mitään kosteussuojaa. Kiitos Melba huomiosta!
Mä katselin sellaisesta kuvastosta kaupassa niitä värejä ja niitä tuntui olevan. Housujakin varmaan yli puolenkymmentä väriä (ainakin t.sin, harmaa, ruskea, musta). Luonnossa taas en ole juuri nähnyt. JJ:ssa oli tummanharmaat housut ja liikennemerkinsininen/tummanharmaa takki. Ja oliko se yksi täällä oleva Reiman oranssi-ruskea takki kans Casual?
Meillä on ollut aikaisemmin ruskeat ja nyt tähän t.sin-ruskeakauteen kyllästyneenä tilasin mustat. Jäin kyllä miettimään, et grafiitinharmaatkin oli aikasta hienot.