Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teet töitä kodin ulkopuolella 2000€ palkalla???

Vierailija
25.02.2008 |

Järjestöntä tuhlausta kulkea työmatkat, kuskata lapset hoitoon ja kuluttaa energiastaan ja ajastaan suurin osa tylsässä työssä - ja saada siitä nimellinen korvaus! Jäisitte mieluummin kotiin ja hoitaisitte lapsenne ja kotinne, jos ette saa kunnon palkkaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettona se on jo suht siedettävä.

ap

Vierailija
2/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä saa 1700¿ enemmän kuin kotona olemalla.

Heikkoja provoja tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lyhennettyä työaikaa ja bruttopalkka on alle 2000¿, silti jäädään paljon plussalle verrattuna kotihoidontukeen, joka oli nettona 500¿.

Vierailija
4/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei ole syntyny kultalusikat hanurissa tai iskeneet itselleen rikasta ukkoa. Hajoa elämääs.

Vierailija
5/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 e/kk ja yhtiövastikkeen 300 e/kk + muut kulut päälle.????

Voisin tietty asua vuokralla kaksiossa ja nostaa asumistukea jne. Mutta sitten leimautuisin sossun rahoilla eläväksi yh:ksi... !

T. Äiti ja 2 lasta ja omistusasunto 100 neliötä...

Vierailija
6/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LTO

ja välillä kyllä ottaa päähän kun jää niin vähän pakollisten menojen( hoitomaksut ym) jälkeen.

lapset yli 3v, joten muita tukia ei tuliskaan

Vierailija
7/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silti enemmän kuin kotona ollessa ja en halua hajota täällä

kotona.

Vierailija
8/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elellä sillä? Tosin sekin voisi minulle olla hiukka vaikeeta, kun olen alalla, missä töitä riittää. Miten voisin kieltäytyä kaikista töistä?

Sitä paitsi pidän työstäni.

Vierailija
9/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Järjestöntä tuhlausta kulkea työmatkat, kuskata lapset hoitoon ja kuluttaa energiastaan ja ajastaan suurin osa tylsässä työssä - ja saada siitä nimellinen korvaus! Jäisitte mieluummin kotiin ja hoitaisitte lapsenne ja kotinne, jos ette saa kunnon palkkaa!

Millä sitten eläisin, jos en kävisi töissä?? Ai niin, saisin kaikenmaailman tukiaisia, jotka veronmaksajat kustantavat. Antaa vaan muiden " tuhlata energiansa" ja itse venyttää p*rsettä kotona!!

Vierailija
10/10 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin nykyistä työtäni vaikka puoli-ilmaiseksi, jos pärjäisin ilman nykyistä palkkaani.

En itse asiassa tajua, mitä järkeä kenenkään on nykyaikana olla vain kotona, jos lapset ovat niin isoja jo, että viihtyvät päivähoidossakin arkisin. Tietenkin se on eri asia, jos oma työ on pelkkää ahdistavaa puurtamista eikä siitä saadulle rahalle edes ole käyttöä. Ja joita ei kiinnosta edes veronmaksun näkökulma. Sellaisia on onneksi aika vähän, vai mitä? Eiköhän valtaosalla ole joko käyttöä pienillekin palkkatuloille tai sitten työ on muuten antoisaa. Tai sitten haluaa vain periaatteesta tehdä osuutensa, kun kerran pystyy.

Itse olen iloinen veronmaksaja. Mielestäni jokaisen töihin kykenevän tulisi jaksaa vähän ahertaa sellaistenkin eteen, joille ei oikeasti ole työtä tai jotka ovat työkyvyttömiä.