Lähtisitkö 5 kk ikäisen vauvan kanssa esim. Thaimaahan?
Onko kenelläkään kokemuksia? Ja mikä on sinun henkilökohtainen mielipiteesi?
Listaa + ja -
Kommentit (9)
olimme juuri 11kk kanssa Madeiralla ja sielläkin (itsestäni) tuntui hankalalta suojata aina lasta auringolta. Myös erilainen bakteerikanta mietittyttäisi.
Itsekään en pärjäisi vaaleaihoisena ja punahiuksisena Thaimaan kuumuudessa ja kosteudessa, mutta mä olenkin tällainen herkästi palava tyyppi ja siksi vierastan kovin kuumia kohteita.
matkustaisin kyllä. Mutta tuo muidenkin mainitsema kuumuus muakin mietityttäisi.
Meidän eka ainakin oli niin vaativa vauva, että matka ei olisi ollut minulle mitään lomaa. Pari-kolmevuotiaan kanssa voisin jo lähteäkin.
Vierailija:
Vai meneykö myös AhvenanmaaSEEN.
Mutta jos joku tulee heti huutamaan ja on itse väärässä, niin oli ihan pakko pistää lusikka soppaan....
Thailand=Thaimaa ja land=maa, niin kyllä se silloin minun järjen mukaan taipuu Thaimaahan.
Sori nyt tämä aiheen ohi menevä.
ja meni loistavasti. Vauva nautti siitä, kun sai olla lämpimässä. Auringolta vauva tietenkin suojattiin eli myös rantatuolit raahattiin varjoon.
Meidän vauva oli matkan aikana täysimetyksellä. Lentomatkat ja paikalla liikkuminen oli sen vuoksi helppoa. Korvikkeiden ja purkkiruokien lämmittäminen onnistuu myös, mutta ei välttämättä aina kovin helposti ja nopeasti.
Ja olen ollut 5kk ikäisen kanssa Thiamaassa ja kaikki meni tosi hyvin =) Meillä oli rattaissa erillinen UV-suoja sekä pienet pattereilla toimivat tuulettimet (vaikka kuumimman ajan olimme yleensä hotellissa, kun vanhempi nukkui päikkäreitä)
ok meni-tuttelit Suomesta