Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoikat miehet

Vierailija
25.02.2008 |

Tissikeskustelussa joku totesi osuvasti, ettei lähesty tai jätä lähestymättä kiinnostavaa miestä pelkästään sen mukaan millainen persus tällä on.

Olen muka pitänyt ihannemiehenäni harteikasta urheilijatyyppiä, ei todellakaan mitään kukkakeppiä.

Mutta kuinkas sitten kävikään? Totaalisesti on jalat vienyt alta hoikka,kapeaharteinen mies, jonka vyötärönympäryskin silmämääräisesti on pienempi kuin mulla. Todella mukava, huumorintajuinen, komeakin.

En tiedä onko mulla mitään toivoa. Tod. näk. hän sitten ihannoi erittäin hoikkia, pienirintaisia missivartaloita eikä C-kupin mini-iitaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkana voin sanoa, että " hoikat" naiset ovat usein joko

a) luuviuluja, jotka pysyvät geeneissäänkin hoikkina mutta ehkä vähän kehitysmaalaisen oloisia...

b) treenanneet itsensä hoikaksi, jolloin on suuri riski, että parisuhteen " mukavuuteen" totuttuaan vähän pyöristyvät.

Nämä realiteetit jos mies on tajunnut niin ei ole niin ronkeli. Superhoikalla naisella ei ole välttämättä muitakaan muotoja esim. tissejä ;-)

Vierailija
2/15 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän aiankin minusta tykkäsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä aina miettii millainen se " ihannemies/nainen" olisi ulkonäöltään, olemukseltaan, luonteeltaan. Mutta sitten kun rakastuu ja rakastaa, voi jokin osa olla täysin päivastainen kuin mitä oli kuvitellut, ja silti siitä pitää.

Siksi onkin hassuja nuo deitti-ilmoitusten toivelistat siitä unelmakumppanista, saattaa karsia pois todella hyviä ehdokkaita, ja vain esim. pituuden, rintojen koon tms. asian vuoksi.

Vierailija
4/15 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hakeekohan moni enemmän tai vähemmän tietoisesti ulkoiselta olemukseltaan samantyyppistä ihmistä kuin itse on. Esim. jos hakee hoikkaa kaveria, sysää ainakin mielessään syrjään liian painavat, vaikka olis kuinka kiinnostava ja kiva kaveri kyseessä. Ei siis välitetä tutustua enää paremmin.

Harvemmin olen nähnyt paria joista toinen on huomattavasti paksumpi kuin toinen. Tai sitten lihominen / laihtuminen on tapahtunut suhteen aikana.

Vierailija
5/15 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kukkakeppikroppaiset miehet mitä minä tunnen ovat suunnilleen yhtä laihojen naisten kanssa. Olen joskus tuota miettinyt ja tullut siihen tulokseen että ne hakee sellaista ihan tarkoituksella. Laiha mies näyttäisi hupaisalta muodokkaan ja runsaan naisen rinnalla, vähän niinkuin pyylevä rouva taluttaisi vinttikoiraa. Sama homma kuin pituuden kanssa. Harvoin näkee naista jolla on huomattavasti lyhyempi mies käsipuolessaan paitsi jos mies on rikas, silloin ei ole näköjään väliä.

M40

Vierailija
6/15 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kyllä yhtä vinttikoiraa talutellakin, jos se vaan antas ottaa kiinni.....

Vierailija
7/15 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että hakeekohan moni enemmän tai vähemmän tietoisesti ulkoiselta olemukseltaan samantyyppistä ihmistä kuin itse on. Esim. jos hakee hoikkaa kaveria, sysää ainakin mielessään syrjään liian painavat, vaikka olis kuinka kiinnostava ja kiva kaveri kyseessä. Ei siis välitetä tutustua enää paremmin.

Harvemmin olen nähnyt paria joista toinen on huomattavasti paksumpi kuin toinen. Tai sitten lihominen / laihtuminen on tapahtunut suhteen aikana.

Vierailija
8/15 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mua kyllä pidempi, mutta molemmat ollaan sopusuhtasia, silmälasipäisiä ja hiustenvärikin on sama. Joskus jostain luin, että ihmistä viehättää toisessa ihmisessä erityisesti ne piirteet ja ominaisuudet, joita hän tunnistaa itsessäänkin olevan. Pätee ilmeisesti myös henkiseen puoleen.

Voihan tuo tietysti olla pelkkää bullshittiä, tunnen yhden pariskunnan, jossa mies on tosi laiha ja nainen lihava. Ihan onnellisia ovat hekin ;-)

Vierailija
9/15 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimuksena on, että vähintään C-kuppi pitää olla, A tai B ei käy missään tapauksessa?

Vierailija:

Siksi onkin hassuja nuo deitti-ilmoitusten toivelistat siitä unelmakumppanista, saattaa karsia pois todella hyviä ehdokkaita, ja vain esim. pituuden, rintojen koon tms. asian vuoksi.

Vierailija
10/15 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tunnen yhden pariskunnan, jossa mies on tosi laiha ja nainen lihava. Ihan onnellisia ovat hekin ;-)

Vierailija
11/15 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain fyysisesti häntä isompi, miehesi on siis teidän perheessä se älyllä ja viisaudella siunattu.

Vierailija
12/15 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sulle itselleenkin kävi niin, että ihastuitkin sellaiseen, jota et olisi itse uskonut. Miksi ihmeessä ei tämä mies voisi ihastua sinuun vaikka olisitkin jotain muuta kuin stereotyyppinen " ihana nainen" . Kauneus on katsojan silmissä. Itsekin olen huomannut, että joku aiemmin " ihan tavallisena" pitämäni, onkin sitten kun olen häneen rakastunut muuttunut " maailman komeimmaksi" , tyyliin " miten en ennen tuota ollut huomannut??"

Selkä suoraksi vaan, ja iloinen hymy päälle. Tsemppiä!

Vierailija
13/15 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen itsekin oikeastaan sellainen. Joskus kun on tullut baarissa joku lihavuori (siis bodaaja tai tosi lihava mies) iskemään niin olen antanu pakit saman tien. Ja syynä on yksin kertaisesti se että ekana on tullut sarjakuvamainen mielikuva siitä kuinka sänkykamarissa kävisi. Minä hoikka ja siro nainen lytistyisin ison miehen alla pannukakuksi ja happi loppuisi ja ahtaanpaikan kammo iskisi. Eli siksi olen aina suosinut joko kukkakeppejä tai normaalivartaloisia miehiä.

Vierailija
14/15 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä syö mitään. Raajat ovat kuin hyönteisellä, ei rintakehää, ei persettä, ehkä pieni vatsakumpu?

Vai normaalin lihaksikas niinkuin esim. Hunksit? Hunksit ovat ainakin normaalivartaloisia, eivät mitään hormoonipellejä.

Vierailija:

Eli siksi olen aina suosinut joko kukkakeppejä tai normaalivartaloisia miehiä.

Vierailija
15/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

N : o 14. Kiitos kannustavista sanoistasi. Tapaan hänet piakkoin. Käsikirjoitus on laadittu puolin jos toisin. Epäilen kuitenkin ettei mikään mene käsiksen mukaan.

Jatko siitä, en tiedä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän