Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku saanut työkkärin kautta töitä?

Vierailija
25.02.2008 |

Mä en koskaan. Aina soittanut suoraan firmoihin ja työllistynyt sitä kautta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa tapauksessa ilmoitin tosin itse että paikka on pian vapautumassa.

Vierailija
2/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pääsin työvoimapoliittiselle kurssille, johon kuului työharjoittelu ja tämä harjoittelupaikka työllisti minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi ettei mahdollista. Tänään huomasin netistä sivuston jossa etsitään harjoittelijoita kirjastoon ja soitin heti. Kaikki paikat olivat tietysti jo mennneet. Ja tämä ilmoitus on ollut netissä kun urasuunnittelussa kävin. Nyt vasta löysin sivuston ja siellähän on vaikka kuinka paljon minua kiinnostavia harjoittelupaikkoja.

Olisi se työpsykologi vai mikä se työkkärin tätsy nyt onkaan voinut vaikka vinkata moisesta sivustosta.

Vierailija
4/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran sieltä soitettiin ja kehotettiin hakemaan työpaikkaa jota ei edes ollut. Toisen kerran tuli kirje - piti hakea paikkaa johon en ollut sopiva. Yhden itse järjestämäni työpaikan menetin koska sain työkkäristä virheellistä tietoa.

Kaikki duunipaikat jossa olen ollut olen hankkinut itse tai jonkun tutun suosituksella.

Vierailija
5/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanoi ettei mahdollista. Tänään huomasin netistä sivuston jossa etsitään harjoittelijoita kirjastoon ja soitin heti. Kaikki paikat olivat tietysti jo mennneet. Ja tämä ilmoitus on ollut netissä kun urasuunnittelussa kävin. Nyt vasta löysin sivuston ja siellähän on vaikka kuinka paljon minua kiinnostavia harjoittelupaikkoja.

Olisi se työpsykologi vai mikä se työkkärin tätsy nyt onkaan voinut vaikka vinkata moisesta sivustosta.