Kirkalla on uudistuneet nettisivut - siellä myydään Nummela desing korua ja muita fanituotteita
Mitä mieltä olette?
Itseäni kiusaa että kuolleella henkilöllä rahastetaan tai siltä se ainakin vaikuttaa.
Kommentit (9)
Aloitukseen kantaa ottamatta, musta ne dpn-korut ovat ihania. Itse en muita ole enää käyttänytkään moneen vuoteen.
Mutta tosiaan, mulla on aina dpn-koruja päällä ja paljon olen niistä saanut positiivista palautetta ja kyselyjä, että mistä olen hankkinut.
Aika mautonta kyllä minustakin myydä niitä Kirkan fanisivuilla. Johan dpn:lla on omakin nettikauppa.
t. 3
ja Kirka esillä siten.
Onkohan Kirkan lapset saaneet perintöä ja kenelle Teoston maksut menee perillisille vai leskelle.
joita siellä kyllä on useita paitoja yms.
Mikä tuossa nyt niin kauheaa. Eikä sitä dpn:ääkään mitenkään näkyvästi mainosteta tuolla. Eri asia jos etusivulla komeilisi joku dpn-mainos.
Itse en kauheasti dpn:stä diggaa, jotenkin halpiksen " yllätysmunakorun" näköisiä (ainakin jossain vaiheessa olivat). Toisaalta niin ovat monet muutkin aika trendikkäät korut, esim. Pilgrim (joista en siis todellakaan maksaisi sellaisia summia ;)).
Vierailija:
kaunista yli 50 kymppistä naista tiedätte? Niitä ei valitettavasti ole montaa
Moni yli 50-vuotias on ollut nuorempana.
sanonko minne. Ex-lentoemäntä leikkii taiteilija - ikinä ei olisi päässyt alunperinkään mihinkään ilman miestään.