Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ 3-kuumeilijat viikko 9 +++

25.02.2008 |

Helmikuu käy loppua kohden!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kp 29/28 ja tosiaan pari päivää sitten testasin ja tulos oli selvä negatiivinen. En tiedä koska nuot menkat olis tulossa kierukan jälkeen. Välillä mietin, että voiko olla että raskaus ei vielä näkynyt silloin pari päivää sitten, mutta kylläpä niitä oireita alkaa sitten tulemaan enemmän jos olen raskaana (mitä en usko). Tänään olisi työhaastattelu, joten yritän laittaa kaiken keskittymisen siihen ja ehkä parempi unohtaa vauva-asiat hetkeksi.

Selma

Vierailija
42/51 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi vaan tulla kertomaan, että eilen alkaneet menkat olivat ihan hirveät... Siis ne eiliset kivut. :(( Muistutti vähän supistuksia ja sattui niin paljon että pyörrytti ja oksetti. Ei ole kyllä pikään aikaan ollut tuollaista. Vai oliskohan ollut aikainen keskenmeno? Sitäkin ajattelin. Vuoto alkoi heti eilen runsaana, vaikka yleensä alkaa vasta seur. päivänä. Ja Burana ei meinannut auttaa ollenkaan.

Ajattelin jättää nyt kaikki " kohdunlima paksuntaja" pois, eli greippimehu, sitruunatiiviste, etikka ym. Mietin, että jos ne aiheuttaa myös sitten runsaampia menkkoja kun kohdunlima on paksumpi? Mutta ei kai tämä voi pelkästään noista johtua. Täytyy kait käydä lääkärillä jos se endometrioosi on mennyt pahemmaksi.

Sori nyt tämä omanapaisuus.

Hyvää viikonloppua! =)

kp 2/28-30, yk 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänä aamuna vielä Pregentin testin, koska on ollut huono olo ja rinnat on kipeät vielä. Testaus ajan puitteissa siihen tuli joku vaalea viiva ja parin tuntia tuosta haamu! Olinko siis kuitenkin raskaana ja meni sitten kesken?? Ihmettelen vaan. Vai olenko nähnyt harhoja? :D

Mutta kuvottava olo edelleen. Katsotaan.

Vierailija
44/51 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä testailin kans vielä eilen iltapäivällä kun menkkoja ei ole alkanut kuulumaan, nyt kp 31/28. Testiin tuli muutaman minuutin päästä hailakka viiva ja nyt se näkyy ihan selvästi. Jaa-a, mitähän tuosta pitäis ajatella. Kahdessa ekassa raskaudessa testissä näkyi näillä päivillä jo todella selkeä viiva, mitähän tämä nyt sitten merkitsee? Voihan olla, että testi jotenkin epäonnistui tai jotain. En viikolla sitten uusiksi testi jos menkat ei ala.

Selma *hämmentyneenä"

Vierailija
45/51 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi vahvasti raskautumiselta vaikuttaa, ihanaa!!!!:)

Vierailija
46/51 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se plussa ole? Jos vaikka olet ovuloinut pari päivää myöhemmin tai sitten virtsa on testihetkellä ollut vain laimeampaa. Eik sitä sanota, että ei sillä sävyllä ole väliä, jos väriä tulee testiajan sisällä!

Vierailija
47/51 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte en ole koskaan nähnyt niin haaleata viivaa. Ovulaatio on voinnut olla myöhemminkin, koska tämä on eka kierto kierukan jälkeen. Pitää ottaa nyt ihan rauhallisesti ja testata vielä uudelleen myöhemmin. Jos minä katsoinkin sitä testiä positiivisuuslasien läpi??! ;)

Selma

Vierailija
48/51 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut Selma08! =)

Tuli tässä vaan mieleen, että vaikuttaakohan miehen syömät lääkkeet jotenkin tähän yritykseen? Mies syö sellaisia närästyslääkkeitä, tai jotain närästyksen estolääkkeitä. Tajusin vasta nyt, että sehän voi haitata vauvayritystä. On se kumma kun ei aikaisemmin tullut mieleen.

Minulla sitten varmaan oli (?) jonkinlainen varhainen km, luulen. Enää ei testissä ole enää minkäänlaista viivaa.

Tässä kierrossa ajattelin panostaa ovulaatioon. Siis siihen aikaan puuhailuun. Tilasin ovistikkujakin. Ei varmaan kovin järkevää vaan puuhailla silloin kun ovistesti on plussaa, mutta olen niin väsynyt tähän, että en jaksa niin monena päivänä puuhailla. Mutta nyt tosin on kyllä aikamoinen väsymys päällä. :/ Laskeskelin, että jos nyt ovislaskuri pitää paikkansa, niin ovis olisi vajaan kahden viikon päästä ennen viikonloppua.

Täytyy mennä katsomaan mitä lapset tohuilee.

Palataan!

kp 3/28-30, yk 7

Vierailija
49/51 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii varmasti kysellä joltain lekurilta että voisko moinen lääke vaikuttaa jotenkin..eihän sitä koskaan tiedä!!!?

Monesko yk sulla/teillä on menossa???

- tinsku -

Vierailija
50/51 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jouluvaavi putkahtaisi, olisi hienoa, muuten miun yritykset kolmosesta loppuu. Täti tuli tänä aamuna, tasan viikon myöhässä, niukkana. No nyt kokeillaan sitä joulua sitten, jos sellainen oma pikku paketti sieltä tulisi.

Vierailija
51/51 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsiä lääkkeen nimellä haittavaiktuksia, mutta siittiöiden laatuun vaiktuttavaa en löytänyt mitään. Täytyy varmaan kysyä sieltä teratologisestalaitoksesta (vai mikä se olikaan?).

Yk 7 lähti nyt käyntiin. Olen nyt muutmaan päivän ottanut tuota omenaviinietikkaa... yöks. Mutta koitan sitä nyt tässä kierrossa. Täytyy varmaan ostaa niitä kapseleita, kun ne saa paremmin alas.