Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SISUNAISET 26.2.2008

25.02.2008 |

ei vielä pinoa?

täältä nopeasti tuoreet tulokset-

paino tippunut 500g- viimeksi 69,8kg, nyt 69,3kg.

välitavoite saavutettu etuajassa siis :)

Ja takaisin lasten hoitoon...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou pitkästä aikaa!

Olin pari viikkoa karkuteillä :( Yhä edelleen yritän päästä tuonne 58kg:hen, mut tuntuu, että se ei ole mahdollista, kun on taas mulla nää elämäntavat mennet mässäilyksi. Sitten vasta poistun Sisunaisista, kun olen saanut sen painon pysymään 58kg:ssa tai hieman alle. Nyt olen vielä liian herkästi tuolla 60kg rajalla, joten viimeisen puolen kilon karistus alkaa nyt!

Paino nyt: 58,5kg (Yllättävän vähän, kun pari viikkoa se on huidellut yli 59kg...)

En ole siis lihonut, mutta tuntuu kyllä, että vaatteet puristaisi enemmän.. Sitä se vaalean leivän mässytys tietää! Nyt pitää kiinteyttävää liikuntaa alkaa harrastamaan oikein olan takaa, jotta kesällä viitsii edes rannalla käydä.

Täällä on paljon uusia Sisunaisia ja se on oikein mukava huomata, tulee pinoon eloa taas! :)

~Henniina

Vierailija
2/21 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toden totta on kaunis päivä,aurinko paistaa ja mittari näyttää +-0.

Tulis toi kevät nyt sit ryminällä ku kerta noin kovasti jo yrittää tulla.

Paino tippuu tasasen " tappavaan" tahtiin.....puntari näytti aamulla 76.5kg,eli tasan kilo on lähteny painoa.

Kaverin kans kovasti kuntoillaan likkojen lenkkiä varten,mikä ois tos toukokuun loppupuolella=)=)saa nähä kui pitkää sillon menee reilu 9km lenkkiin.

Mut nyt kun on noi hieno ilma ja lapsetki pois kotoo,niin siivoon tän kämpän ja lähen hilpaseen lenkin.

AURINKOISTA JATKOA MEILLE KAIKILLE ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun tulos oli 83,0kg eli pudotusta taisi tulla puoli kiloa jos en ihan väärin muista. Viime viikko oli silleen erikoinen että alkuviikosta tuli syötyä ihan suklaatakin, mutta loppuviikon olin sitten ihan ilman karkkia. Ilmeisesti nyt ei mitään raskaudesta johtuvia turvotuksiakaan. Vähän vaikea sanoa laihduinko vai hävisikö jotain turvotuksia, mutta ihan hyvä tulos. Olen enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
4/21 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 12) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 80.7 kg, ( 62 kg), 83.5 kg, 0.0 kg, 11.3 kg, 2.8 kg,

24 vkoa, ( Jahka lapsi on syntynyt ¿ ) , BMI: 30.3 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 88 kg, ( 75 kg), 87.7 kg, -1.5 kg, 6 kg, -0.3 kg,

0 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.74 m )

Välitavoite saavutettu onnea. Onko vkon 12 välitavoite 85.5 kg liian kova? Vielä on aikaa 4 viikkoa ¿

[color=green][b] ElsaAlice [/b]♥[/color] UUSI !

70.5 kg, 68.5 kg, ( 63 kg), 71 kg, 0.5 kg, -0.5 kg, 2.5 kg,

7 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 58.2 kg, 0.0 kg, 25.1 kg, 0.2 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 20.6 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Ht.78 [/b]♥[/color]

78 kg, 78 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 0.7 kg,

10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.6 , ( 1.63 m )

[color=green][b] JB72 [/b]♥[/color] UUSI !

77 kg, 75 kg, ( 70 kg), 77 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg,

4 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

89 kg, 75.5 kg, ( 65 kg), 77.5 kg, -0.9 kg, 11.5 kg, 2 kg,

4 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.5 , ( 1.62 m )

[color=green][b] Katti [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Kerttuli [/b]♥[/color]

Paino tammikuussa 88.6 kg

Tavoite aluksi 70 kg (lopullinen tavoite 60 kg)

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color] Ei päivitystä

TAUKO.

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 78 kg, ( 68 kg), 80.7 kg, -0.8 kg, 14.3 kg, 2.7 kg,

13 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 29.6 , ( 1.65 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 18.6 kg, 0.9 kg,

9 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]

73 kg, 69.6 kg, ( 65 kg), 69.8 kg, -1.8 kg, 3.2 kg, 0.2 kg,

1 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 25.0 , ( 1.67 m )

[color=green][b] Napos [/b]♥[/color]

71 kg, 64 kg, ( 64 kg), 64 kg, -1.2 kg, 7 kg, 0 kg,

0 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 22.7 , ( 1.68 m )

ONNEA LOPULLISEN TAVOITTEEN SAAVUTTAMISESTA

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 89 kg, ( 85 kg), 90.4 kg, -0.1 kg, 11.6 kg, 1.4 kg,

4 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 32.8 , ( 1.66 m )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 75 kg, ( 75 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 4.3 kg,

10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Pommeriina [/b]♥[/color]

91.9 kg, 86 kg, ( 74 kg), 89 kg, -0.9 kg, 2.9 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.4 , ( 1.77 m )

[color=green][b] Ragna [/b]♥[/color] UUSI

72.4 kg, 69.9 kg, ( 68 kg), 72.4 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.5 kg,

5 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.7 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 59.3 kg, ( 58.5 kg), 60.9 kg, 0.0 kg, 4.1 kg, 1.6 kg,

10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 22.1 , ( 1.66 m )

[color=green][b] Unnika [/b]♥[/color]

70.5 kg, 65 kg, ( 58 kg), 65.7 kg, -0.8 kg, 4.8 kg, 0.7 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.1 , ( 1.65 m )

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 76.1 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.2 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Momentti : -1.8 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 12 tavoitetta (12 ¿ 23.3, eli pääsiäisen alusviikko) [b]

1. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Chicky

2. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Napos

3. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Momentti

4. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Henniina

5. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Unnika

6. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. JB72

7. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Johkulainen

8. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Nolaana

9. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Ragna

10. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Pommeriina

11. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ElsaAlice

12. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga

13. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee

14. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ht.78

15. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Kääpäle

16. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ororo

17. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ronja1982

18. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Körömölli

19. sija =>¿ 24 ¿vkoa:.. Allakka viimeistään syksyllä ¿

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Chicky, ElsaAlice, Emonamoha, Henniina, Ht.78, JB72, Johkulainen, Katti26, Kerttuli, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Napos, Nolaana, Ororo, Pommeriina, Ragna, Ronja1982, Unnika, Volga

Laihduttajia: 22

Painomme oli alussa: 1864 kg

Painamme nyt: 1691 kg

Tavoitepainomme (vko 12/2008): 1645 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -7.5 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 29 kg

Kokonaispainonpudotus: 173 kg

Matkaa tavoitteeseen: 46 kg

[/color][/size]

ps. toivottavasti kaikki meni suht ok.

Minlee

Vierailija
5/21 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kun aurinko paistaa jälleen. Mulla on tullut pudotusta viime viikkoon -400g eli paino nyt tasan 72kg ja olen kyllä ihan tyytyväinen. Loppuviikosta oli kyllä enempikin miinusta mutta viikonloppuna sallin hieman herkkuja, joten näillä mennään:) Lauantaina päätin, että jos haluan irtsareita niin ne on käytävä kävellen ja siitä saikin samalla nelisen kilsan lenkin heitettyä ja hyvällä omallatunnolla mässäilin. Tuli vaan lusikoitua vähän isompi satsi reilut 500g ja siitähän riitti sunnuntaiksikin. Lenkin heitin sitten sunnuntainakin ja musta tuntuukin nyt toi lenkkeily niin hyvältä, että toivottavasti into säilyy. Kaikille tsemppiä uuteen viikkoon ja ei kun ulkoilemaan ja nauttimaan arskasta!!!!

Ragna

Vierailija
6/21 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea painoaan pudottaneille! Ja Minleelle kiitokset jälleen kerran!

Mulla oli vähän tippunut, joten hyvin on tasapainoilu ihan näppituntumalla alkanut. Aion jatkaa samaan malliin. Tämän viestin kirjoitettuani lähden siivoamaan vaatekaappeja ja heitän liian isot vaatteet pois. Niihin ei ole enää paluuta.

Lujaa luonnetta kaikille :)!

Vierailija
7/21 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli siis tana aamuna 71,3 kg... Jaa, en paassyt edes salille viime viikolla, ihan liikaa toita, tanaankin olin taas tyomaalla klo 8:30-19:00 ja tallaista tama nyt tuntuu olevan. Ei kovin rohkaisevaa. Sitapaitsi mulla tuntuu olevan _aina_ nalka. Huomenna taas laakariaika, saapa nahda saanko sielta " rohkaisua" laihikseen, kun se on tosiaan mulla taa motivaatio on lahinna terveydellinen.

Vierailija
8/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin.. alkaahan se yletön mässäily jo tuottaa tuloksia.. :/

PLUSSAA 800g!

paino viimeks 90,4

tänään 91,2

no, ei se mitään.. kun vaan nyt ottaa taas tiukemman linjan (tai siis ei tartte ees mitään tiukkaa linjaa, vaan yleensäkin että alkaa taas laskee pisteitä ja jättää noi syöpöttelyt pois..) niin kyllä ne takaisin tulleet plussat kohta muuttuu taas miinus-merkkisiksi.. ja lähtee taas muutenki paino alaspäin! Näin uskon, ja luotan ;)

ja liikuntaa taas jatketaan.. tänäänki kävin likkakaverin kanssa tunnin sauvakävelyllä :)

Tuli kyllä viikonloppuna myös liikuttua, sentään hyvä. Mutta syömisistä ei oo kyl hajuakaan!? (oltiin siis reissussa!)

ja syömisestä puheenollen.. nyt taas tuli kauhee nälkä.. oijoi! Pitänee kahveet keittää ja syödä ruisleipää, nam. ;)

nyt en jaksanu kaikkee lukee, ja viimeviikonki pinon vaan hutasemalla lukasin.. sorry.. palaan asiaan jos on jotain kommentoitavaa :)

moikka.

Vierailija
9/21 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on niin hiljaista?

Ei mulla ollut paljon poisheitettävää. Siis niitä isoja vaatteita. Äitiysvaatteita oli paljon lainassa. Sen sijaan kaikki entiset vaatteet mahtuu jo ylle. Tyytyväinen olo.

Voikaa hyvin ja painakaa vähän!

Napos

Vierailija
10/21 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on huolta ja murhetta suvun piirissä... Olen jatkanut samaa rataa eli syönyt järkevästi ja liikkunut paljon - kolmas spinningtunti illalla edessä, joista kaksi kovemman tason tuntia. Siellä unohtaa hetkeksi mieltä painavat surut. Tältä viikolta en ole jaksanut/muistanut ottaa painoa, kun on ollut muuta ajateltavaa... Mutta ensi maanantaihin! Jatkakaa reippain mielin!

unnika

Vierailija
11/21 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahan rupesi jo huolestuttamaan tuo sinun vauhtisi jos oikein ymmarsin, etta monta tuntia vedat paivassa? Muista nyt ainakin varoa nivelia etta et tee itsellesi hallaa, vaikka tiedankin etta jos on elamassa muuta ikavaa mietittavaa niin liikunta on monesti paras laake, siita saa uutta potkua ja se myos vie ajatukset toisaalle.

Itsekin kavin talla mentaliteetilla eilen salilla, 3O minuuttia elliptical trainerilla ja yli 300 kaloria, hiphei. Laakarikaynnistahan sita potkua tuli koska muistin taas miksi sita tassa jumpataan, eli siksi etta elettaisiin pidempaan... Laakari oli mukava ja asiantunteva, mutta sen verran huolissaan mun terveydentilasta (tai lahinna valtimoiden tilasta; mulla on siis harvinainen valtimosairaus joka ei nay paallepain mutta lisaa huomattavasti seka sydan- etta aivoinfarktin riskia) etta tajusin taas etta oikeasti on mielettoman tarkeaa miten syon ja elan. Eli taas kaikenmaailman elainrasvoihin tuli ehdoton toppi, ja liikuntaa (tai lahinna cardiota) pitaa ehdottomasti harrastaa ainakin pari kertaa viikossa. Tanaan vaakakin sitten naytti 70,5 kg eli ainakin ollaan taas " alkupainossa" . :-)

Vierailija
12/21 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi kuin kolmas tämän VIIKON aikana. :D Maanantaina ja keskiviikkona olen käynyt, ja tänäiltana menen taas. Huomenna menen ekaa päivää töihin! :) Lapset jatkavat onneksi kotihoidossa, kun iskällä on vapaapäivä!

unnika

Vierailija
13/21 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unnikalle jaksuja surun keskelle!

Vierailija
14/21 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka näytti aamulla tutun 76.9 kg. Eli samassa on paino ollut jo pidemmän aikaa.

No, ensi viikolla vietämme hiihtolomaa, joten saa nähdä mitä se tuo tullessaan.

Seuraava yhteenveto tuleekin vasta sitten viikon kuluttua.

Minlee

Vierailija
15/21 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, plussaa tuli, onneks vain 100 g, mutta plääh kuitenkin. Paino siis perjantaina 87.8 kg.

Gulp, olitpa Minlee laittanut mulle hurjan tavoitteen - iik! Tuskin pääsen edes lähelle sitä, mutta toisaalta on niin kivan kuuloinen luku, että pidä vaan, ehkä sitten seuraavassa välietapissa pääsisin sinne!

Unnikalle paljon jaksamista murheen ksekellä... Ihan hurjaa tuo sun kuntoiluvauhti, mulle tulee hiki jo lukemisesta!!! Ansaitset kyllä hatunnoston!!

Mukavaa hiihtolomaa Minleelle ja muille! Toivottavasti olis mukavat ilmat!

Eipä mulla muuta! Chicky

Vierailija
16/21 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Salppurin kisat on menossa...

Kiitos myötätunnostanne. Voin sen verran tarkentaa, ettei kukaan ole kuollut tms. , mutta muuten vain on kasautunut liikaa surullisia asioita ja tapahtumia samaan syssyyn! Taakka tuntuu liian raskaalta kantaa. Mutta eiköhän tämä tästä taas - valoapäin!

Kävin aamulla circuit trainingissa (se kuntopiiri) ja tykkäsin kyllä todella! Piti jaksaa raahautua salille jo yhdeksän jälkeen, mutta kyllä vain kannatti! Maanantaina on taas työpäivä, mutta illalla pääsen cardioon - sitä odotellessa! Mies lähti ulkomaille (Tallinnaan) työporukan kanssa tuossa jokin aika sitten, huomenna palaa, joten tälle viikonlopulle en taida saada enempiä liikuntoja mahtumaan. Huomenna ajelen muksujen kanssa pääkaupunkiseudulle moikkaamaan veljen perhettä...

Muistin tänään ottaa aamupainonkin. Tämä kyllä tulee nyt aikalailla myöhään, kun olen yleensä ottanut aina maanantai-aamun painon tänne pinoon, mutta... Paino oli tänään 64.8 kg. Viime viikon maanantaina se taisi olla 65.7. Olkoon tuo sitten tän viikon lukema - maanantaina ilmoitan joka tapauksessa uuden ja toivon, ettei se siihen mennessä ole kovin pahasti noussut! ;) Tänä viikonloppuna en pidä herkkupäivää,- ensi lauantaina sitten, jos siltä tuntuu...Juuri nyt tuntuu, ettei silloinkaan : söin juuri mahan täyteen broilerin filettä, rasvatonta raejuustoa ja vihersalaattia kera 3%:n fetajuuston. Nam!

Nyt pitäisi hiippailla kahvinkeittoon ja hakea polttopuita ulkoa ja lämmittää sekä ylimmän kerroksen leivinuuni että kolmanneksi alimman kerroksen takka. Selvyyden vuoksi : rinnetalossamme on vaatimattomat neljä kerrosta. :D " Pientä" pintaremppaa vaille unelmatalo.. ;)

Mutta maanantaihin! Kirjoitelkaahan ahkerammin pinoon - vaikkei olisi aina niin asiaakaan, ainakaan laihdutus-sellaista!

unnika

Vierailija
17/21 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin nimittäin laittaa teille tänne lantion ja vyötärön mitat - ihan vain havainnolliistakseni, miten lyhyessä ajassa sentit karisevat sopivalla rasvanpolttoliikunnalla ja terveellisellä perusruokavaliolla. Nämä ovat omaohjaajani ottamia mittoja.

11.1. (jolloin painoni oli 70.3 kg)

vyötärö 84.5 cm

lantio 102 cm

26.2. (tällä viikolla siis)

vyötärö 76.5 cm

lantio 96 cm

Harmittaa, etten ole ottanut reisien ympärysmittoja : nekin olisivat varmasti kannustavaa seurattavaa. Saapa nähdä, mitä lukemia saan

joskus kesä-heinäkuulla verrata noihin tammikuun alun lukemiin.. :)

Mutta nyt se kahvi!!

unnika

Vierailija
18/21 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kyllä jo punnitsin, mutta en ole ehtinyt ilmoittaa, eli tismalleen samassa on paino kuin viime viikolla eli 89kg. Olin kolem päivää nutrilett kuurilla ja koko viikon syönyt todella kevyesti niin eipä paljon innosta laihduttaa, mä en tajua kun mun kroppa on nyt jotenkin aivan " jumissa" , no ei kai se auta kun sinnikkäästi jatkaa ja toivoa että pääsen edes lähelle ekaa tavoitetta, koska nuo ensimmäiset tavoitteet oli määrä saavuttaa, kun ei muista! Tosi hienoja pudotuksia teillä paljon urheilette kyllä! Hattua nostan

Vierailija
19/21 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan syö liian vähän? Jos syö pidempään liian vähän niin keho menee säästöliekille.

Vierailija
20/21 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän syömiset viikon ajalta niin kommentoikaa mitä mieltä olette!

su: 4 pussia nutrilettia/allevoa + 1 allevo patukka+tomaattia,kurkkua

ma: 1 allevo valmispirtelö (valmis pirtelö vastaa melkein kahta pussia)+3 pussia allevoa

ti: elovena pikapuuro, fetasalaatti, 2 perunaa ja jauhelihakatiketta, kasviksia, appelsiini ja 2 mandariinia

ke:sämpylä, tonnikalasalaatti, 2 perunaa+jauhelihakastiketta+2 hapankorppua, appelsiini ja 2 mandariinia

to:sämpylä, 1 peruna ja lihakastike+kasviksia, kanan rintafile+kasviksia iltapalaksi 2 leipää

pe: puolikas pizza+salaattia, 3 leipää kinkulla ja juustolla

MUTTA MUTTA liikkunut en ole yhtään:(